Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 Nisan 2010 Salı

Kolpa Basın!



Dün akşam NTVSpor'da Sergen Yalçın'ın maç yorumlarını izlerken dedim heralde ben başka maç seyrettim.Hatta arkadaşa dönüp "Bizim kahvede bundan iyi yorum yapacak 15 kişi yoksa futbol izlemeyi bırakırım." dedim.Bu konuda ısrarcıyım.Gökmen Özdenak,Ömer Çavuşoğlu,Aziz Üstel,Adnan Aybaba gibi adamların futbol yorumu yaparak para kazanması zoruma gidiyor arkadaş!Dün akşam Sergen Yalçın "Rijkaard ne yapıyor da burada para kazanıyor,daha iyisini yapacak bir sürü Türk hoca var." deyince düşündüm de kim var yahu!Hikmet Karaman mı,Bülent Uygun mu,Ümit Kayıhan mı yoksa Mesut Bakkal mı?

Türk hocaları savunmak güzel ama biz Rijkaard'ı kovup Hikmet Karaman'ı getirsek ve Rijkaard gidip Milan'la ŞL'yi alırsa Galatasaray'a en başta Sergen Yalçın çemkirmeyecek mi?Mustafa Denizli'yi bile -ki kariyer olarak Fatih Terim'le çekişebilecek tek adam- yerin dibine sokmuyor mu bu medya???

Neyse bunları bırakıp resme dönmek istiyorum.Elano,Jo bitti sıra Baros'a geldi.Neymiş dünya umrunda değilmiş.Sana ne ulan!Başka bir gazetede de Baros'un gol sonrası güldüğünü iddia eden resim vardı!Milan Baros sahaya girdiğinde anası ağlayana kadar koşan aldığı paranın hakkını sonuna kadar veren bir adam.Ne bekliyorsunuz çıkıp doğuştan Galatasaraylıyım demesini mi?Size ne ulan size ne!!!

Not : Resim İlk 11 blogdan alınmıştır.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails