Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 Mayıs 2010 Pazartesi

İnci Sozluk!


-- Topkapı Sarayı'nda incilerle kaplı bir inci sözlük saklandığı söyleniyor. Doğru mudur?
++ Hayır bu haber kesinlikle safsatadır.

Tarihin Arka Odası'nda Murat Bardakçı'ya gönderdikleri bir mail ve Murat Bardakçı'nın cevabı. Bu onların icraatlarından sadece biri. Pelin Batu ve Bilgin Gökberk'le uğraşmaları da güzeldir. Hatta Bilgin Gökberk'i çıldırtmışlıkları vardır. Ama benim favorim NtvSpor'daki ankete katılıp "La Liga'da kim şampiyon olur: Barça, Real Madrid ve Diğer" şıklarından Diğer'e yüklenip birinci yapmaları oldu. Güntekin Onay "Sonuçlarda kayma olmuş herhalde böyle bir sonuç olamaz" tarzında yorum bile yaptı. Ardından programa gelen maille durum anlaşıldı tabi..

Hoşunuza gider mi gitmez mi bilemem ama ben fırsat buldukça bir göz atıyorum ve mutlaka kahkaha atacak bir şeyler buluyorum. Arada ortamı salaklaştıran, sırf küfrederek bir şeyler yapmaya çalışan tipler de var; ama oldukça usta kalemler de var. Bugün yine göz attığımda fifa.com'daki ankete saldıracaklarını gördüm. "Avrupa'nın en iyi golcüsü kim: Messi, Rooney, Kiessling, Di Natale ve Niang" anketinde Messi birinci ve Niang sonuncuydu. Saat 19.20'de saldırmaya karar verdiler. 20.50'de baktığımda ankette Niang üçüncülüğe yükselmişti. Ve yarım saat önce falan baktığımda Niang'ın Messi'yi de geride bıraktığını gördüm. Valla ne yalan söyleyim birilerinin bunla uğraşması hoşuma gitti. Neden bilmiyorum ama gitti işte. Bu adamlar bugün bunu yapıyorlarsa ileride dünya futbol piyasasında futbolcuların değerlerini de değiştirebilirler belki kim bilir :) Bakın dünya kupası arefesinde Niang'ın değeri yükseldi bile..

Bu siteye bir göz atın derim. Ama oldukça katı bir argo var baştan uyarayım..

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails