Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18 Temmuz 2010 Pazar

Leo Franco Üzerinden Galatasaray'ın Kaleci Sorunsalı


Galatasaray taraftarının büyük çoğunluğunun mutlu olacağı bir haber daha geldi ki bu sene kötü haberden daha az alıyoruz iyi haberleri. Leo Franco, La Liga takımlarından Real Zaragoza ile 2 yıllık sözleşme imzalamış. 1,6 milyon euro alıyordu bizden ve Zaragoza 1,2 verdiği için gönderemiyorduk, üstünü bizden istediği yazılıyordu Leo'nun. Bu haberler basında çıkıyordu, resmi bir ağızdan duymuyorduk ki kolpa basını düşününce inanmamız için hiçbir sebep olmadığını düşünüyorum. Şimdi aradaki tüm pürüzler giderilmiş ve Leo Franco La Liga'ya geri dönüyor.

La Liga'da en uzun süre oynayan yabancı kaleci apoleti taşıyan Leo, bu rekoru daha da geliştirmeye gidiyor. Mallorca ve Atletico Madrid maceralarında taraftarlar tarafından sürekli ağır eleştirilerde bulunulan fakat her takımda sözleşmesini bitirene kadar forma giyen Leo'yu biz ilk senenin sonunda gönderiyoruz. Haksız da değiliz aslında ama taraftarların bu adamdan nefret etmesini anlayamıyorum. Aykut'tan fazlası yok diyoruz ama bence tecrübe farkıyla Aykut'tan iyidir bu adam. Aykut hala hangi topa çıkacağını bilemiyor ve çoğu zaman tereddüt yaşıyor. Özellikle geçen yılki Antalyaspor'a 2-1 kaybettiğimiz lig maçında ayyuka çıktı bu hatalar. Ligden kopmuştuk ve çok dikkat çekmedi bu hata ama Rijkaard-Neeskens ikilisinin bir köşeye yazdığını düşünüyorum bu hataları.

Leo Franco gitti tamam ama kaleyi Ufuk-Aykut-Emirhan üçlüsüne vermek doğru mu? Birbirinden daha tecrübesiz bu 3 kaleciyle yola çıkmak güvenli mi, maç başlarken kale emin ellerde diyebilecek miyiz? Ben Taffarel'den sonra hiçbir zaman rahat olamadım şahsen. Mondragon'u hepimiz çok seviyorduk ama PSV maçındaki yaptığı hata unutulabilir mi? Ben şahsen tırsıyordum Mondi kaledeyken dahi, çünkü hata yapabilitesi vardı onun da. Adnan Polat kaleci transferi yapmayacağız dedi ama ben güvenmiyorum bu laflara, neyi yapmayacağız derse biz onu yapıyoruz zira.

Rijkaard-Neeskens ikilisi de kale sorunsalının farkındadır bence ve bir çözüm aranıyordur gizlice. Umarım yine bonservisi elinde ya da ucuz, dandik bir kaleci alınmaz. Takımın gözünü arkada bırakmayacak bir kaleci şart ki zaten bu sene takımın defansif bölgelerine önem verildiğini görüyoruz. Kameni hayalim hala sürüyor, neden alınıp gelinmez ki hazır Dünya Kupası'nda oynamamasının verdiği vitrin düşüklüğü de varken?

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails