Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23 Temmuz 2009 Perşembe

Galatasaray-Tobol Maç Sonrası

Galatasaray Tobol'u Mustafa Sarp ve Servet Çetin'in golleriyle 2-0 yendi ve tur atladı. Maç izlerken 2 gün önce seyrettiğim Chelsea-İnter maçında daha çok heyecanlandığımı farkettim. Ama yine ASY'deki ilk maç olması,Arda'nın kaptan olarak çıktığı olması ve Franck Riijkard'ın ASY'yi göreceği ilk maç olduğu için katlanabildim izlemeye. Serdar Eylik'in 11'de başlaması keyfime keyif katmıştı ki Yaser'i de 11'de gördüm... Zaten kalede Orkun'un, sağbekte Sabri'nin oynadığı gerçeği hayatımızdayken bir de Yaser'i takımda görmek işkenceden farksızdı.


Orkun : Sürekli kalesinde beklemesi ve enteresan hareketleriyle Tobol karşısında bile gol yiyebileceğimizi düşünüp,heyecanlanmamızı sağlıyor...Teşekkürler Orkun,sayende 2 dk rahat edemiyoruz...

Sabri : Tobol'un sol açığının iyi bir futbolcu olduğunu düşünmeme yol açtığın için teşekkür ediyorum Sabri...Riijkard M.Güven'i gönderdi,eğer bildiğimiz Riijkardsa sana da fazla katlanmaması lazım! Lütfen şut çekme Sabri,orta da yapma mümkün olduğunca!(ayrı bi yazı lazım Sabri'ye)

Gökhan Z. : Bi umudum vardı,Servet de geldiğinde aynı durumdaydı ve dalga geçiliyordu...Gökhan da düzelir diyordum ama mümkün gözükmüyor şimdilik...umarım ben yanılırım...

Servet : Aklı marsilya'da kalmış gibi gözüküyor. Ama yine de işini yapıyor,savaşıyor,uğraşıyor...kafası rahatlayınca eskisinden de iyi olacaktır,çünkü fiziği eskisinden iyi...

H.Balta : Bildiğimiz Hakan...İstikrar abidesi...

M.Sarp : Sürekli üstüne koyuyor,artıları çoğalıyor gibi geliyor.Hayır gol attı diye söylemiyorum :) Savaşmasını çok beğendim,Ayhan'ı keserse şaşırmam!

Ayhan : Bildiğimiz Ayhan o da ama biraz daha hücuma katılması gerekiyor,Topal geldiğinde formayı kaptırabilir.

Arda : Kaptan...Bugün bi ara maestro gibiydi ama tam hazır değil o da biliyor...2 şutunu kaleci çıkardı,biri gol olsa aldığı sorumlulukta onu cesaretlendirecekti ama taraftarın desteği cesaretini ve kendine güvenini yerine getirmiştir. 10 numara ve Kaptan ama yeri forvet arkası mı sol açık mı tartışılır.

Serdar Eylik : Kumaşı çok iyi...kendine güveni fazlasıyla var...fiziğini geliştirir,Riijkard'ı dinlerse muhteşem bir topçu geliyor diyebiliriz...

Yaser : Galatasaray'da oynayamaz!Belki anadolu takımlarından birinde yıldız olacaktır soyadı gibi ama Türkiye'de 3 büyüklerde oynaması imkansız!

Baros : Baros işte.Sürekli ofsaytta,sürekli elleri kolları oynuyor,hakemle didişme aynen devam...çok çalışıyor,sanki L'pool'la Şampiyonlar Ligini o almadı da Yaser aldı...Formasının değerini biliyor...çirkefliği bırakması tek dileğim,bi de ofsayta az düş be Milan!

Kewell : Yorumsuz!

Linderoth : Verdiği 1-2 pasla G.Saray'ın Xavi'si olabileceğini gösterdi. Barça'nın Xavi'si olamaz ama G.Saray'ın olur...umarım onu bu sene izleyebiliriz artık!


Yüzsüz Yürek'in değersizliği taraftar tarafından da tescillendi...10'urlu kaptan ARDA TURAN!!!

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails