Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 Ağustos 2009 Cuma

2 Hafta Var, 1 Hafta Yok


Rusya maçı öncesinde kasığından sakatlanan ve kadrodan çıkarılan Messi pazar günkü İspanya süper kupa maçı ve 28'indeki Uefa süper kupa maçında oynayacağını ancak 5 Eylüldeki Arjantin-Brezilya maçına kadar dinleneceğini söylemiş... Açıkçası bu nasıl bir sakatlık ve Messi ne demek istemiş anlayamadım. Hatta çevirirken sözlük bile kullandım bu yüzden ama aradaki haftada Messi'yi izleyememek üzecek bizleri.

13 Ağustos 2009 Perşembe

Ligue 1!

Yeni sezonda Ligue 1 heyecanında ağırlığını koymasını, çıkış yapmasını beklediğimiz futbolculardan oluşan bir yazı hazırladık.

Lisandro Lopez: 2007-08 sezonundaki müthiş performansın ardından bir sezon daha Porto forması giydikten sonra, 24m € bonservis bedeliyle Lyon'un yolunu tuttu. Taraftar haklı olarak ondan çok şey bekliyor. Benzema'nın yerini doldurması açısından, giden şampiyonluğu geri getirmesi açısından kendisinden beklentiler çok yüksek. Umarız altından kalkar da bizlere güzel bir göz ziyafeti yaşatır. 2010 dünya kupası için Maradona'nın gözüne girmek istiyorsa bunu başarmak zorunda zaten..
Yoann Gourcuff: 23 yaşındaki Fransız yıldız geçen sezon 15m € bedelle satın alma opsiyonu ile birlikte son yılların "stupid team"i Milan'dan kiralandı. Bordeaux'da harikalar yarattıktan sonra da haliyle transfer edildi. Müthiş tekniğiyle göz dolduran futbolcunun bu sezon da Bordeaux'u sırtlamaması için hiçbir sebep yok; Inter'in kendisine 20m € bonservis bedeli önermesini saymazsak tabi..

Michel Bastos: Lyon'un 18m € bonservis bedeli ödeyerek Lille'den transfer ettiği 26 yaşındaki Brezilyalı futbolcu geçen sene Lille'nin başarısında büyük rol oynamıştı. Foret arkası ve sol açıkta görev yapabilen bu arkadaş sürati ve roket gibi sol ayağıyla dikkat çekiyor. Beşiktaş maçında gereksiz agresifliklerini gördük ama yine de en az Lisandro Lopez transferi kadar iyi bir transfer.
Stephane Sessegnon: Benin'li hakem Coffi Codjia'dan sonra Benin'den bir de futbolcu çıktı. Biraz televole tabiri olacak; çıktı ama ne çıktı, görenlere parmak ısırttı! Gerçekten nereden çıktı bu adam? 1 sene öncesine kadar kimse adını sanını bilmiyordu, bu sene ise isme Chelsea'yle transfer dedikodularında geçiyor. PSG de onu kaybetmek istemediğini 4 yıllık sözleşme imzalatarak belli etti ve müthiş tekniğini en aznından bir sene daha Ligue 1'de izleyeceğimiz kesinleşti. Eminim bu habere en çok Beşiktaş taraftarı üzülmüştür ;)
Eden Hazard: 18 yaşındaki süper yetenek. Geçen sene Bastos'un arkasında pek forma şansı bulamadı ama oynadığı maçölarda da kalitesini gösterdi. Bu sene Bastos'un da Lyon'a gitmesiyle ilk 11'deki yeri garantilendi gibi. Belçika'nın dünya futboluna armağan ettiği bu genç yetenek bakalım bu sene Lille'yi sırtlayabilecek mi? Benim kanaatim bu adam Lille'de çok kalmaz ve Lille takımı kasasını biraz daha doldurur!

Didier Deschamps: Listedeki tek teknik direktör. Fransa ligi gibi savunma ağırlıklı bir ligde hücum oynayabilecek en iyi kadroya sahipken, ligin çehresini değiştirebilecek adam olma ihtimali varken st. Etienne'den bile daha korkak oynatıyor takımını. 5 sene öncesinin şampiyonlar ligi finalisti hocasını, ikinci ligde hocalık yapmak biraz korkutmuş galiba. Ama gol yemeyeceğim diye de seyir zevkini öldürmek olmuyor doğrusu!

Jermaine Defoe'den Duble!

Tottenham'ın forvet hattındaki zenginlikten önceki yazılarımda da bahsetmiştim. Keane, Defoe, Pavlyuchenko ve Bent varken bir de Crouch transferi yapılınca acaba ilk 11'e hatta ilk 18'e kim girecek diye bir tartışma başlamıştı. Darren Bent, Sunderland'e transfer olunca işimiz biraz daha kolaylaştı gerçi. Pavlyuchenko'nun kesinlikle yedek kalacağını, Redknapp'ın da Peter Crouch'a özel bir hayranlık duyduğu gerçeğini düşününce işimiz biraz daha kolaylaşıyordu ki dün Hollanda ile oynanan hazırlık maçında Defoe 2 gol atıp maçı 2-0'dan 2-2'ye getirene kadar.. Yeni sezonda Pavlyuchenko'nun yanında Keane'yi kulübede otururken görürsek kimse şaşırmasın!

Becks


Capello Beckham'a dünya kupasında oynayabilmesi için avrupaya dönmesi gerektiğini söylemiş. Portsmouth, Tottenham ve Chelsea'nin Beckham'la ilgilendiği söylentileri dönüyormuş adada. Bunun üzerine Becks Güney Afrika 2010'a katılmak için avrupaya dönmesi gerektiğini kendisinin de bildiğini ancak öncelikli hedefinin Galaxy'nin ligi üst sıralarda bitirip play-offlara katılmasını sağlamak olduğunu söylemiş. MLS bittikten sonra kararını vereceğini söyleyen Beckham geçen sezon Milan'da mutlu olduğunu ve onların da kendisini istediğini belirtmiş.
Açıkçası çok beğendiğim bir oyuncu değildir David Beckham. George the Best'in dediği "He cannot kick with his left foot, he cannot head a ball, he cannot tackle and he doesn't score many goals. Apart from that he's all right." sözlerine aynen katılıyorum. Ancak geçen sene Milan'da yaptıkları görünce bu adamı takdir etmemek mümkün değil. Ramazanda performansı düşen Hakan Şükür misali herşeyden etkilenmiyor ve her zaman standartlarını yakalıyor bu adam.

Kleiza Komşu'da


Linas Kleiza Komşu'da... Olympiakos takımına 2 yıllığına 12,2 milyon dolar karşılığında transfer oldu Kleiza -ki Kleiza'nın ederi bu kadar çok değil bence-...

Sınırlı serbest olduğu için NBA'e döndüğü takdirde hakları Denver Nuggets'da... Olympiakos kısa bi süre önce de yine NBA'den Von Wafer'i kadrosuna katmıştı,sansasyonu seviyorlar... Daha önce de Josh Childress'e eşşek yüküyle para vermişlerdi...

12 Ağustos 2009 Çarşamba

Liverpool&Carlsberg Evliliği


Carlsberg 1992'den bu yana sponsor olduğu Liverpool'u forma reklamı için 15 milyon pound istediği için bu sezon sonunda terk etme kararı almış. Chelsea yılda 13 milyon pound alıyorsa Liverpool 15'i rahatlıkla bulur ama gönül Candy'yi görmek ister kutsal formada yine.

Lucas Neill


Spor gazetelerinin son iki yıl boyunca gözdesi olan Lucas Neill Fox Sports'a çeşitli demeçler vermiş...
Hala kimseyle anlaşmadığını söyleyen Neill İngiltere'de kalmak istediğini söylemiş. West Ham'a sadık olduğunu ve burada kalabileceğini söyleyen futbolcu kendisiyle Manchester City ve Sunderland'in de ilgilendiğini söylemiş.
Hoş, Galatasaray isterse Kewell faktörü ve Haldun Üstünel'in özel yeteneği ile anında İstanbul'a gelir bu adam ama bu sene Uğur ve Sabri ile idare edeceğiz sağbeki galiba.

Tolga "Gönlü" Zengin


Tolga Zengin geçen sezon elini maç ve antreman dışında,yani özel hayatında kırdığı için sakat geçirdiği 2 ayın parasının ödenmemesini istemiş yönetimden... Bu haber ilk duyduğumda popülist medyanın sallaması gibi gelmişti ama doğrulandı... Fair-Play komisyonu Başkanı Erdoğan Arıpınar da 2009 Fair-Play ödüllerine aday gösterilmesine karar vermiş Tolga'nın...Açıklama aynen şöyle ;

-Özellikle milyarlarca liranın konuşulduğu bu transfer sezonunda yalnız soyadı Zengin olan Tolga'nın, herkese örnek olacak bu özverili davranışı bizleri mutlu etmiştir. Onun adını 2009 Fair Play Ödülleri adayları listesine yazmaya karar verdik...


Dünya Fair-Play ödülü alacağını düşünüyorum...Kimine göre kerizlik,kimine göre amatörlük ama bence adamlık Tolga'nın yaptığı...Soyadı gibi gönlü de Zengin ;)

Yorumsuz!


Vefasızlığı camialara mâl etmemek gerekir...Bizler bi yerlere geldiysek o camialar sayesinde geldik.Bizi biz yapan Galatasaray'dır...

Ergün Penbe

Transfere parayı nasıl buluyorlar bilmiyorum.Heralde bizden sonra Florya'da petrol buldular...

11 sene oynadım,bana kaptanlık vermediler...En eski de bendim...(Bi düşün bakalım niye?)


Hasan Şaş



İkisi de Galatasaray'ın bayrak isimlerinden...Kim haklı???Yorum sizin...

Livorno Adana'ya Geliyor


Galatasaray'dan sonra taraftarı olduğum takım yani Livorno Türkiye'ye geliyor... Galatasaray,Fenerbahçe,Beşiktaş,Trabzonspor ya da Sivasspor(!) için değil, Adana Demirspor için geliyor... 6 Eylül'de umarım bir mani çıkmazsa tribünde, Şimşeklerin yanında olacam maçta... En çok görmek istediğim futbolcu olan Cristiano Lucarelli'yi görmek için İtalya'ya gitmek zorunda bırakmadıkları için Adana Demirspor'a ve Şimşekler'e çok teşekkür ediyorum... Kaptan'ı görmek isteyenler 6 Eylül'de 5 Ocak Stadı'na buyursunlar... Taraftarlar Olimpiyat Stadı'na alınmasını,ancak oranın yeteceğini söylese de Başkan Bekir Çınar 5 Ocak olacağını söylemiş...

Umarım birileri de Atletico Madrid'i de getirir de Kun Agüero'yu da görebilirim :)

Haberin linki...

Ceyhun Gülselam Sağlam Şut Vesselam

video

Trabzonspor'un genç gurbetçisi Ceyhun çok güzel bir gol attığı maçta şu muhteşem vuruşu yaptı ki bence golden daha güzel bi enstantane... Gerilmeden ne şut attın be Ceyhun... Bunları ve Ceyhun'u daha sık izleyebilmek umuduyla...

11 Ağustos 2009 Salı

Galatasaray,Fenerbahçe'den İyi


"Bu hafta Fenerbahçe'yle oynadık,haftaya da Galatasaray'la oynayacaz...Galatasaray,Fenerbahçe'den daha iyi bir takım."


İbrahima Bangoura-Denizlispor

allah cezanızı verecek!


bu hareket 3 maç




bu da 1 maç

Kayseri'de Bir Dev


Ariza Makukula Kayserispor ile imzaladı... 1.93 boyundaki dev golcü (pek golcü değil gerçi) son 2 sezonda 3 maç oynamış golü yok... Geçen sene BJK ve GS'nin de ilgilendiği yolunda haberler çıkmıştı da ben menajer yalanı olduğunu düşünüyorum.... TSL'de oynayabilir Makukula,hatta hiç yapamadığı patlamayı burda gerçekleştirebilir... Ligimize ve Kayserispor'a hayırlı olsun..

Vatandaşa Cart Curt Yok!


Mekanın cennet olsun "sayın abim"!

Efsane Dönemiyor


michael schumacher'i valencia GP'de izlemek için şafak sayan bizleri kahreden bir haber okudum f1.com'da. efsane sene başında yaptığı motorsiklet kazası nedeniyle oluşan boyun ağrılarının geçmemesinden dolayı bu sezon yarışamayacak.

haber: http://www.formula1.com/news/headlines/2009/8/9731.html

Alpaslan Dikmen



video

10 Ağustos 2009 Pazartesi

Jarque!

Espanyol'un 26 yaşındaki kaptanı Dani Jarque takımının kampında İtalya'da ailesiyle telefonda konuştuktan sonra kalp krizi geçirmiş ve hayatını kaybetmiş...

Espanyol kulübü ve taraftarlar kaptanlarını kaybetmenin üzüntüsü içerisinde...Kaptanın 21 numaralı formasına istinaden 21 numaralı stat girişinde toplanıyor taraftarlar...



Puerta'dan sonra 2.vaka İspanya'da... Mekanı cennet olsun...

Altın Semer Vursan...

video

Sabri işte altın semer vursan :)

Abidal-lama


Eric Abidal pek de haddi olmayarak Frank Rijkard'a sallamış ;

-Eski hocamızın çalışması uzun vadede pek işe yaramıyordu,Pep'in gelmesi iyi oldu!!!

Sessegnon Everton'a Doğru


Everton PSG'den Stéphane Sessegnon'un peşinde... 17 milyon euroluk teklif yapılması bekleniyormuş... PSG güzel kadro kurdu,Fransa'da kafaya oynama şansı var...Bence satıp 2-3 takviye yapabilirler...

kaynak : goal.com

G.Antep-Galatasaray İzlenimleri












Gaziantepspor-Galatasaray maçını tribünden izlediğim için yazı bugüne kaldı... Çok keyifli bi maç izleyemedik sıcaklar ve hakem dolayısıyla... Fakat yine de Arda resitali,Julio Cesar Souza'nın güzel golü,Kader Keita'nın muhteşem hareketleri ve çalımları ve susmak bilmeyen İstanbul uA tayfası sayesinde çok keyifli bir gün geçirdik...Özellikle uA muhteşemdi...

Maçtan önce 18 oyuncumuz çağırıldı,yumruk şov yaptılar...Adnan Polat,Murat Üstündağ ve Haldun Üstünel de tribünlerin önüne kadar gelip selam verdiler... Galatasaray taraftarı Arda ve Haldun Üstünel'e aşık gibi bağırıyor,aşık gibi alkışlıyor... "En Büyük Transfer Haldun Üstünel" tezahuratı çok güzeldi...

Hakem Bünyamin Gezer kötü bir hakem mi tetikçi mi karar veremedim ama şu maçta tek sarı kartı Arda'nın görmesi bile Gezer'in iyi niyetli olmadığını gösteriyor bence... Arda'nın sarısı demişken Bünyamin Gezer çıksın desin ki Arda şunu yaptı ondan sarı kart gördü! Sana ne arkadaşım oyuncu istediği yerden çıkar!!! Şu da anlaşılıyor ki Baros sahada ölse faul alamayacak... Ayrıca Keita'yı öldürmeye yönelik hareket yapan Cesar isimli arkadaşa bi kart gösterilmemesini anlayabilen varsa beri gelsin!

Leo Franco : İlk golde biraz öndeydi ama genel olarak güven veriyor...

Sabri : Cesar maç boyu geçti Sabri'yi,bi de penaltı yaptırdı ama transfer yapılmazsa Uğur'a vermez formayı...1-2 güzel hareketi vardı!
H.Balta : İlk yarı çok kötüydü...Belki de geldiğinden beri en kötü oyununu oynadı...Eğer Cesar sol yerine sağda oynuyor olsaydı ilk yarı çok feci şeyler olabilirdi ama 2.yarı toparladı kendini...

Servet ve Zan : İyiydiler,iyi anlaştılar bu maç...Ama Emre G.-Servet daha iyi olur bence...
Ayhan : Fena değildi,orta saha ile forvet arasında tek bağlantıydı,Topal gelirse kesilebilir...
Sarp : Orta sahaya takviye yapılması gerekiyor. Sarp el freni...Tribünde lakap da bulundu Fren Mustafa...Topu alıp ileriye verdiğini görmedim,55 pas 54'ü yan ve geri pas! Golü tek artısı bence...

ARDA : Kaptan çok iyi oynamadı ama 2 asist 1 gol...Keita rahatsızlandığında da ilk o oradaydı...Yürüyedur Arda Turan!!!
Keita : Çok iyiydi... TV'de değil,tribünde izlemek gerekiyor... Topsuz oyunda rakip defansı feci rahatsız ediyor... Topla çok iyi... Kondisyonunu düzelttiğinde bu lige fazla olduğunu gösterecek... Ayrıca Baros biraz iyi gününde olsaydı Keita bu maçın yıldızı olabilirdi...
Baros ve Aydın : Aydın ilk yarı iyiydi,Baros da ilk 15 dk...2. yarı ikisi de sahada yoktu...Nonda'nın girmesi isabet oldu,Aydın yerine de 70 civarı Barış'ı bekledik ama Riijkard tahammül etti...

Nonda : Takımda kalmaya kararlı...Dün de iyiydi... Tribünler her adını söylediğinde dönüp selam verdi,muhteşem sempatikliğiyle taraftarın kalbini kazandı...

Kewell : Pek bi şey yapmadı,orta saha kötü olunca Kewell da pek oynayamadı...

Barış : Takımın en antipatiği... Taraftarın önünden geçerken dönüp bi slm vermek ne kadar zor ki??? Kewell ve Baros bile -ki bu adamların şampiyonlar ligi şampiyonluğu var- yapmadı bunu sen kimsin Barış Özbek!!!
Son söz de Antep yönetimine... Stada 4'te alacaz dediler,4.40'ta kapı açıldı ve tek kapı... Kadınlar ve çocuklarla aynı kapıdan girdik... Tacizcilere gün doğdu tabi... Ayrıca kaç çocuğu son anda kurtardık ezilmekten... Zaten normalde verilmeyecek kadar bilet vererek parayı kırdınız küfür yemeye çalışmanızı anlayamadım ama bayağı sağlam küfür yediniz Sn.İbrahim Kızıl,kulaklarınız çınladı mı???










9 Ağustos 2009 Pazar

Bünyamin!


futbolcuyu iten hakemin gerçek mesleği ne olabilirdi ki???

Gaziantepspor:2 Galatasaray:3


maç yazısı ve stadtan fotoğraflar yarın il capitano'dan gelecek...

Bruno Quadros


gaziantep-galatasaray maçı için birşey yazmayacaktım ama ilk yarı itibariyle gaziantepsporluların oyununu görünce bu adam aklıma geldi. 1999 - 2000 sezonunda fatih terim tarafından sadece şampiyonlar ligi maçlarında oynaması için transfer edilmişti bruno... keşke galatasaray keita'yı da sadece avrupa ligi maçlarında oynatsa. zira adamcağıza her pozisyonda tekmeler savuran oyuncular dışında 40. dakikada julio cesar isimli, ismail güldüren kılıklı kasap keita'nın boynuna vurarak öldürme girişiminde bulundu. neyse ki arda ve sağlık ekipleri zamanında müdahale ederek yıldız oyuncuyu kurtardılar.

Meduna


saat 19:30 da gaziantepte sıcaklık 36 derece olacakmış, 38 derece hissedilecekmiş. halen hafızalarımızda olan meduna olayı ve dün dani jarque'nin vefatı bizim federasyonumuza birşeyler çağrıştırmıyor mu!
bu da henry'nin 2003 konfederasyon kupasında foe'nin ölümünden sonraki hali

Big Ben


detroit pistons ben wallace ile 1 senelik sözleşme imzalamış... 3 numaralı formasını emekli ettirmek varken 3-5 milyon dolar için takımı terkeden basketbolcunun geri dönüşüne taraftarlar ne gibi bir tepki verir bilinmez ama joe dumars iyice küfür yer bu vakitten sonra
Related Posts with Thumbnails