Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 Kasım 2009 Pazar

A.Madrid-2 R.Madrid-3 (Hüsran)


Maç Kaka'nın klasik "I belong to Jesus" nidalarıyla başladı. Atletico Madrid'in derbiye bundan sonra 0-1 başlaması görüşülüyor İspanya Futbol Federasyonun'da,kararın bu yönde çıkması muhtemel. Zaten her maçın ilk 5 dakikasında gol atıyorlar,boşuna yorulmasınlar maç 85 dk oynansın Real 0-1 önde başlasın.


25.dakikada sıfıra yakın bi yerden normalde yürümek için kullandığı sağ ayağıyla güzel bi gol attı Marcelo. Sağ ayağıyla attığı için alkışladım,güzel gol severim ama bize atılmak zorunda mı şu güzel goller yaw!


İlk yarı bu sonuçla bittikten sonra 2.yarı başında sahada nihayet Kun'u gördük. Şaşkın Sanchez maç sadece 0-2 iken yani dönebilecekken aldı oyuna Kun'u,hepimizi şaşırttı. Ben 4 olmasını bekler sanıyordum. Kun girdi,fakat en zayıf halka Reyes oyundayken bi şey olacağı yoktu. 59'da Reyes-Maxi değişikliği olunca biraz umutlandım açıkçası. Fakat defansımızın belkemiği Perea 64'te Higuain'e golü attırınca benim de umutlarım söndü. Ramos üstteki fotoğraftaki Kun'a yaptığı faulle kırmızı kart gördü. Realliler çok itiraz etti ama Xabi'nin orda Kun'a yetişmesi imkansızdı,kırmızı kart doğrudur.

Kırmızı kart sonrası Pellegrini panikleyip hızlı Higuain yerine kağnı Raul'u,arkasından da kontra yapabilecek tek adam olan Benzema'yı çıkarıp Gago'yu aldı. Atleticolu oyuncular "bunlar bizden tırsıyo mu lan yoksa?" diye düşünüp bastırınca Pepe'nin 2 hatasında 79'da Forlan,81'de Agüero ile golü bulduk. Sonrasında dangoz Simao kaçırdı,Kun Agüero'nun şutunu Casillas yakaladı ve Vicente Calderon'da galibiyet hasretimiz 11 seneye çıktı.


Moron Sanchez lafını dün 100 defa filan etmişimdir rahat. Ya arkadaşım sen rahatsız mısın? Chelsea maçında adamı yedek bıraktın,çıktı 2 gol attı akıllanmadın mı? Chelsea'ye 2 gol attı bak,Xerez'e falan değil... Hadi onu geçtim,tek forvet oynuyorum Forlan'ı seçtim dersin saygı duyarım.(ben duymam da duyan çıkar mutlaka) Şu derbinin havasını bilen,son maçlarda iyi oynayan Maxi'yi kesip Reyes'i oynatmak neyin nesidir? Yok yok ben bu adamın Real ajanı olduğundan şüpheleniyorum,Reallilere desen bu maçta bizden kim oynamasın istersiniz %90'ı Kun der,seslerini duymuş Sanchez. Ama boşa uğraşma Real seni hoca diye almaz! Enrique Cerezo da anlasın,"ucuz etin yahnisi yavan olur."


Şu taraftara yazık değil mi? Çok iyi desteklediler maç boyu ama başkanları da hocaları da malın önde gideni. Cerezo bu işi bıraksın ehil ellere gitsin. Yarın taraftarlar antremanı basar mı bilmem ama Sanchez akıllanmazsa çok kalamaz! Galatasaray taraftarı olarak Kadıköy'de 10 yıldır yenememek yeterince üzüyor bi de Vicente Calderon'da Real'i yenememek var. Hadi Galatasaray taraftar baskısı,olaylar vs. diyor,sizin ne bahaneniz var be? 1 sene daha bekleyecez el mahkum.

Son olarak eğer Sergio Kun Agüero da devre arası Chelsea'ye giderse Vicente Calderon planlanandan erken yıkılır gibime geliyor!

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails