Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26 Aralık 2009 Cumartesi

Aşk Dediğimiz Şey!


Her şey için teşekkürler
Üç gün kaldım hayatında
Kirayı da ödemedim
Bunun için özür dilerim

Kalbimi rehin bıraktım
Ödeyince alacağım
Meteliğe kurşun attım
Kalbime iyi bak olur mu?

Bu gidişle göçüyorum
Yavaş yavaş gidiyorum
Seni çok seviyorum
Hala..

Sen bana uzaksın, ölüm bana yakın;
Aşk dediğimiz şey, yokmuş anladım..
H.C.
Bloga ilk şiir yazışım, beğenilirse devam edebilirim.. Bayağı süredir çeşitli sebeplerle bloga yazamıyordum, Gökmen'le Süleyman da sınavlar dolayısıyla bir haftadır ortalıkta yoklar. Buna rağmen ziyaretçi sayısı aynı oranda artmaya devam etmiş, dostlarımız her gün yeni yazı var mı diye tıklıyorsunuz sağolun. Demek ki doğru yoldayız, bir şeyler paylaşabilmişiz, takip ediliyoruz.. Gerçekten çok gururlandım ziyaret eden herkese teşekkürler. Aynı şekilde, bozmadan ve hız kesmeden devam etmek dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails