Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 Mayıs 2010 Perşembe

Örümcek-Man Valencia'da

Mehmet Topal Valencia'ya transfer oldu evet zaten bunu duymayan kalmamıştır,kalmışsa da bu blogu okuyup öğrenmez heralde :)

Ben Mehmet Topal'ı ilk olarak Dardanelspor'da izledim ve muhteşem topçu keşke bize gelse dedim.Geldi ama önlibero olarak geldi ki Dardanelspor'da forvet arkası görünümünde ama savunma da yapan bir yapısı vardı.Uzaktan şutları çok daha etkiliydi sağ-sol demeden çift ayağıyla vuruyordu.Şimdilerde İspanyolların da kullandığı "örümcek" lakabını biz arkadaşlarla Topal ilk transfer olduğundan beri kullanıyoruz.

Ever Banega,Baraja ve Albelda ile birlikte orta sahada görev yapacak Mehmet.Valencia mali krizle uğraşan bir takım ve oynatmayacağı adama bu kadar para vermez.Banega ile beraber orta sahayı tutar dönüşümlü olarak ileri çıkıp gol ararlar.Unai Emery fiziğine hayran kalmış okuduğum kadarıyla,gerçekten Mehmet uzun bacakları ve atletik yapısıyla futbola çok uygun.Baraja ve Albelda'nın ilerlemiş yaşı düşünülünce uzun yıllar Valencia forması giyebilir Mehmet.Banega da üst üste 2 sene A.Madrid ve Everton'a kiralandıktan sonr muhteşem bir performans sergiliyor.İyi anlaşırlarsa Valencia'yı bir üst kademeye taşıyabilirler.

Tebrikler M.Topal.Darısı Servet ve Arda'nın başına.

1 yorum:

bigbossares dedi ki...

nasıl sevindim nasıl sevindim anlatamam..bir galatasaraylı olarak topal'ın gidişine çok sevindim takımım adına..maç başına 30 top çalıpta 40 küsur top kaybeden,yediğim,z çoğu golde mutlaka asistleri olan adam gitti..ve asıl şaşırdığım bu adamı valencia nasıl alıyor..iyi kakalamışız..Desenize valencidan bu senede bir traş olmayacak :)

Related Posts with Thumbnails