Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23 Ekim 2010 Cumartesi

Rijkaard>Adnan Polat


Yazmayı istedim gidişini ama yazamadım bir türlü. Pazar gecesinden beri oturuyorum bilgisayarın başına ama hani insanın boğazı düğümlenir konuşamaz ya benim de cümlelerim düğümlendi, yazamadım. Oturup Servet'e, Balta'ya, Sarp'a saydırmak istedim. Pino'ya "tek top var ulan, hepiniz onla oynayacaksınız." demek istedim. Başkan'a artık oturduğu makamdan ötürü bile kendisine güvenilmeyeceğini, saygı duyulmayacağını haykırmak istedim. Olmadı, bugüne kadar ertelendi yazı.

Mehmet Helvacı denen basiretsiz adam çıkıp pazartesi günü kararlar alınacağını açıkladığında pazartesi günü hiçbir bok açıklamayacaklarını biliyordum ama meraktan baktım, açıklayamadılar. Bu Galatasaray tarihinin en kötü yönetimi neyi doğru yaptı ki bugüne kadar. Özhan Canaydın başkanlığında Galatasaray daha kötüsünü göremez diyordum. Ama Adnan Polat Galatasaray ismini öyle bir küçülttü ki şimdi değil Aslantepe, şuraya bir Barnebau bile diksen adın tarihe geçmeyecek başkan. Galatasaray tarihi böyle yalancı, lafının arkasında duramayan, hizipçilik yapabilen bir başkan görmedi, göremeyecek de. Kankan Adnan Sezgin'i de alıp gittiğin gün Galatasaray'ın bayramı olacaktır, asıl bayramımızı o gün kutlayacaz biz.

Ercan Saatçi Galatasaray'a küfür etti, Hürriyet Spor Servisi'nin başına geçti. Biz "Hürriyet alma, aldırma" kampanyası yaparken sen gittin kucağına oturdun adamın. Şimdi kim Galatasaray'a saygı gösterir? Kim adımızı anmaktan korkar? Hiç kimse! Öyle bir hale getirdin ki bizi hakemler eskiden cehennem olarak anılan Ali Sami Yen'de, mabedimizde bizi doğrayabiliyor, oyuncularımıza siktir çekebiliyor! Sen Galatasaray adını küçülttün Adnan Polat. Rıdvan çıkıp hocana, oyuncularına hakaret etti. Gittin adamın programına katıldın, bizi izlemek zorunda bıraktın, adama reyting kazandırdın! Aziz Yıldırım'dan başka hiç kimseyle aran iyi değil! Arda Turan'ı savunmak Aziz Yıldırım'a kalıyor, sen ağzını açmaya korkuyorsun! 1 ay önce her halükarda Rijkaard takımın başındadır diyorsun, bugün Rijkaard'ı kovabiliyorsun! Keşke iş bitiren, 20.45 diye bağıran yöneticimiz olarak kalsaydın da hala seni sevebilseydik be başkan! Keşke bize "yalancı" yüzünü göstermeseydin! Şimdi de Hakan Şükür'le barışmaya çalışıyorsun! Bu da üçkağıt bu da dalavere ama hepimiz biliyoruz! F.G cemaatine yaklaşıp tepkileri azaltmaya çalışıyorsun! Biz kulüp tarikatın oyuncağı olmaktan kurtuluyor derken sen daha da kucağına itiyorsun bizi. Devam Adnan Polat, devir senin devrin ama az kaldı!


Hagi-Tugay Kerimoğlu ikilisini getirdiniz şimdi. Sıra Galatasaray'ın bu sevilen ikilisini mahvetmeye geldi heralde. Normal şartlarda Hagi'nin isminin geçtiği bir yerde hiçbir Galatasaraylı heyecanlanmadan duramaz. Ama siz Galatasaray taraftarının içindeki heyecanı öldürdünüz. Artık çevremdeki hiçbir Galatasaraylı eskisi kadar Galatasaraylı değil. Siz Rijkaard'ı gönderdiniz ama aslında herkes sizin gitmenizi bekliyor. Siz Rijkaard'ı gönderirken bizim içimizden kopanları göremediniz, çünkü siz bizim kadar Galatasaraylı değilsiniz. Siz bu takımı Fenerbahçeleştirdiniz ulan daha ne kötülük yapabilirsiniz bize.

Hagi "Galatasaray adının olduğu yerde umut vardır." demişti zamanında ama sizi öngörememişti kanımca. Şimdi Hagi'miz geldi. Hagi menşeyli ayrı bir yazı yazmam lazım ama Fenerbahçe maçından sonra yazacam. Eğer bildiğimiz Hagi'ye bu Hagi sahada yürüyen at görünümlü eşşekleri oynatmaz! Eğer 16 ve 76 numara sahada olur da bildiğimizden iyi oynarlarsa onlara yazıklar olsun!

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails