Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28 Kasım 2010 Pazar

Galatasaray'da Transfer Bitmez!


Bu mağlubiyet bir bakıma iyi oldu. Galatasaray taraftarı Kayserispor maçı sonrası yeniçerilere ve yönetime açtığı isyan bayrağını indirecekti neredeyse. Beşiktaş tarafında işler durulur, haftaya tekrar kaynarlar. Zira onlar da top oynamıyorlar. Ersan ve Cenk savunmada, Guti ilerde işleri halletti. Zaten Galatasaray'ı yenmek için 3-4 tane topçunun iyi oynaması yetiyor, Kayserispor'un da Cangele'si olsa yenerlerdi.

Ali Turan diye bir "şey" var, zira ben topçuluğundan şüpheliyim. Hadi iyi oyuncu değilsin, şuncacık beynin de mi yok kardeşim? Dışarıda düşürsene adamı lan, yetişemeyeceğin belli işte bu kadar da mı beynin yok! Ama suç senin değil Rijkaard zamanında takımı yaktın Hagi her zamanki inatçılığıyla seni oynatmaya devam etti ve sıra Hagi'yi yakmakta. Hagi tek gitmez umarım Polat'ı da götürür.

İnsua>Balta kardeşim bunu göremeyen ya cahildir ya inattır. Hagi cahil değil, inat! Her şeyi kendi biliyor. Bugün Barış değişikliğini niye yaptı mesela? Niye Ayhan değil de Servet çıktı? Biri anlatsın bana yahu çok merak ediyorum.

Sabri tam olgunlaşıyordu ki sağduyulu Rijkaard gitti, gözü kara Hagi geldi ve aynı Sabri. Tabata'ya hakemin gözü önünde salladığı tekmenin ne mantığı var? Yok. Çünkü artık bu takım mantık takımı değil, Hagi takımı. Sabri'ye hala küfür edenleri anlamıyorum. Şu takımda sizin benim gibi Galatasaraylı 2-3 adamdan biridir ve O'na sövmenin mantığı yok. İlla sövecekseniz el freni Ayhan var, hayalet Balta var, "sihirbaz" Pino var, ruhsuz güven adamı 76 var işte var oğlu var! Sabri elinden geleni yapıyor, keşke diğerleri de yarısı olsa!

Cana için maçtan önce demiştim maçın adamı olur diye. Hagi stopere çekmese Guti 2.golün asistini yapamazdı. Cana Galatasaray'ın en iyisiydi Kewell'la beraber. Gördüğü sarı kartı da eyyamcı Cüneyt kıçından uydurdu çünkü Cana geldiğinden beri en yumuşak oyununu oynuyordu ve orda da topa girmişti. Avrupa'da bambaşka bir Cüneyt Çakır var, Türkiye'ye gelince havasından suyundan etkilenip eyyama kayıyor. Verdiği penaltı doğru ama Holosko'nun sürekli yaptığı faulleri es geçmesi falan komik yani. Bir o tarafa, bir bu tarafa kayıyor yönü.

Galatasaray'ın forveti Pino olamaz. Herkes olur Pino olamaz. Sözde "sihirbaz" bu adam yahu. Sirk topçusu diyecek kadar ukala değilim ama açık açık söylüyorum şu takımda oynamaz, 25 kişinin en az 15-16'sı gibi o da bu takımın topçusu değil ama Adnan Sezgin transferi işte. Bir insan bu kadar yeteneksiz olabilir mi yahu? 3 defa karşı karşıya kalıp 1'ini atamayan adam mı Galatasaray'ın forveti? Bu transferleri kim yaptı çıksın ben yaptım desin yahu. İyi bir şey olunca "ben yaptım" demeyi biliyorsunuz! Pino'ya bugün kaç kişi M.Sarp gibi seslendi?

Neill gibi adamlar lazım takıma, pek sevmem ama adam gibi adam tabiri adama cuk oturuyor yahu. Nobre'nin sarı kart görmemesi için nasıl güzel çırpındı. Adamın hası denen Alex rakip atılsın diye uğraşır, rakibi tekmelerken bunu yapabilen adam güzel adamdır. Yarın kaç kişi bundan bahsedecek çok merak ediyorum. Alex adamsa Neill peygamberliğini ilan eder yahu!

Arda, Sabri, Serkan Kurtuluş, Neill, Cana, Baros ve Kewell hariç o formayı giyenlerin hiçbiri haketmiyor! Arda'yla Sabri'yi de Galatasaraylı kontenjanından saydığımız için, yoksa Arda da gitse üzülmem.

Galatasaray resmen lige havlu atmıştır. Bundan sonra deplasmanlarda 1 puan, içerdeki kolay maçlardan alınacak 3 puanlara ihtiyacımız var yoksa küme düşebiliriz. Türkiye Kupası tek hedef olmalı bu saatten sonra. Ha bi de unutmadan "Galatasaray'da transfer bitmez." ve "Kiralık oyuncu istemiyoruz."

1 yorum:

Ozan dedi ki...

ufuktan hiçmi umudunuz yok :) ama arda ve sabride de yeni çarı kanı olduğu için onlardan da kurtulmak lazım

Related Posts with Thumbnails