Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 Haziran 2011 Perşembe

İnceden Bir Giriş!

Bilmem farkettiniz mi blog uzun süredir boştu. Ben askerdeydim, arkadaşlarım da tıp okuyor :) Onların işi benden de zor, yapacak bir şey yok. Döneli 20 gün oldu ama biraz şahsi dertler, biraz ailevi meseleler derken yazamadım bir türlü. Yazmak istediğimde de yazamadım, elimden gelmedi. Şimdi yavaş yavaş toparlıyoruz hayatı, eskiye dönmeye çalışıyorum.

Askere gitmek için en doğru zamanı seçmişim bir Galatasaray taraftarı olarak zira döndüğümde birçok arkadaşımda kanser başlangıcına rastlayacağımı düşünmüştüm. Adnanlar tarihimizin en kötü dönemini geçirmemize neden olduktan sonra gittiler çok şükür. Şimdi Ünal Aysal ve ekibi geldi, Fatih Hoca geldi falan ama kimse bir anda toparlanmasını beklemesin bu takımın çünkü enkaz büyük hakikaten. Ne kadar kendimizi kandırmak için 5-6 transferle düzelir desek de bu kadronun yenilenmesi şart. Bu seneyi yaşayan her oyuncumuz mental olarak dipte maalesef. Sabri ve Arda'dan başka bu takımda kalabilecek oyuncu yok ama ha deyince 20 kişi yollanıp, 20 kişi alınmıyor. Manchester City değiliz ki biz. Ama yavaş yavaş, sakince iyi bir kadro kurulup yükselebilir bu takım. Kimse beklemesin ki seneye şampiyonluk öbür sene ŞL'de çeyrek final sonra 2. Avrupa Kupası falan filan. Seneye 2.'lik muhteşem sonuç olur bu takıma, acı ama gerçek.

Selçuk ve Elmander transferleri nokta transfer. 4-4-2 oynar bu takım. Gerçi bizim yönetim şimdilik sadece kaleci ve forvetle ilgileniyor, diğer tarafları hallederiz gözüyle bakıyor ama orta sahada Selçuk ve Arda, defansta da Sabri hariç hiçbir oyuncu güven vermiyor. Defansta hala Gökhan ve Servet var, sol bekte hala ilk tercih Balta. Ama en kötüsü de ;

Barış gitti ama Sarp ve Ayhan duruyor, tehlikenin farkında mısınız?

Not : Daha ayrıntılı bir Galatasaray yazısı ve diğer takımlarla ilgili yazılar ilerleyen zamanlarda gelecek.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails