Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 Ekim 2011 Pazartesi

Bırak O Mikrofonu #2

Fellaini'den "Belçika orta sahasındaki bonus kafalı çocuk" diye bahsedebilecek kadar futbola yabancı olacaksın, sonra da futbol konusunda otorite olduğunu iddia edeceksin. Önce yaptığın işe saygın olsun, karaktersizliğin lüzumu yok.
Ağzıyla kuş tutsa ömrü boyunca senin yerine gelip yorum yapamayacak; ama bunu senden bin kat daha fazla hak eden bloggerlar varken, ağızlarının suyu akarak senin koltuğuna bakarlarken en azından işine saygın olsun be.. (kendim için söylemiyorum yanlış anlaşılmasın, bir sene sonra okul bitiyor doktor oluyorum, zevk için yazıyorum burada)

2 yorum:

ERDEM ÇETİN dedi ki...

Dün de benzer şeyler yaşanırken aynen bende çatladım..Rıdvan denen şahsiyet bir çocuk maçı nasıl izlerse aynen öyle izledi ve soruları beni benden aldı.Adam play-off ların ne zaman olacağından habersiz,play off lar öncesi gelebilecek rakiplerden bi haber..Cidden bu kadar kaliteli blogger varken inanamıyorum bu türden yorumcuların bu ülkede hit olmasına...

selaminko dedi ki...

dun gece ntvsporu izliyordum. isimlerini hatırlamadıgım arkadaslar iranlı futbolculardan bahsederken sadece Ali Daei'yi hatırladılar. Almanya da oynayan vardı bi tane de ispanya liginde vardı diyorlar. Ben saydırdım tabii bunu bilmiyorsanız bırakın dedim. Karimi, Mahdavikia, Hashemian almanya Nekounam da ispanya da oynayan oyuncuları.

Related Posts with Thumbnails