Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23 Nisan 2012 Pazartesi

Adaletine Koyayım Futbol!


Bu Süper Final denen sikimsonik konuyu hiç ciddiye almadım, almayacam da. Dün biz bir maç kaybettik. Sıradan bir maçtı. İlk yarı çok kötüydük, ama Fenerbahçe o kadar kötü bir takım ki bizi öyle yakalamışken bile baskı kuramadı. Ve biz bu kötü takıma yenildik ne yazık ki.

Bunu ne şanssızlıkla ne bir şeyle açıklayamazsın. Aydın, Necati, Emre ve Engin gibi vasat adamlarla yola çıkarsan orta sahan 30 pozisyon da hazırlasa maçı alamazsın. Dün Galatasaray'ın en iyileri Hakan Balta ve Semih Kaya'ydı. Bu kadar çok pozisyon kaçıran takımın en iyileri bek ve stoperdi çünkü herkes ilerdeyken bu ikili kurtardı geriyi. Zaten Semih bir kere adamını kaçırdı ve golü yedik. Zira benim sene başından beri çok beğendiğim Ujfalusi son maçlarda çok kötü. Her topa Semih girmek zorunda kalıyor. Hakan Balta da hem müdahaleleri hem ileri çıkışlarıyla sol açıksız Galatasaray'ın sol tarafını canlı tuttu. Emre-Engin-Riera-Aydın dörtlüsü bu takımın açıkları olamaz. Kimse kusura bakmasın da kıçına teneke bağlanarak yollanan Kazım bile bunlardan iyiydi. Necati, Aydın ve Baros'un kaçırdıkları golleri akıl ve mantıkla izah edemiyorum. Kontratak topçusu Aydın bile şu maçta pozisyona girdiyse Kadıköy'de Fener'i yenmemiz şart diyorum.

Çok uzun uzun yazılacak bir şey yok. Biz bastırdık onlar yattı. Yobo büyük şans Fenerbahçe için. Bekir diye bir topçu var her hareketi faul ama çalacak, kart verecek kadar delikanlı hakem yok bu memlekette. Gökhan Gönül kayıptı yine. Topuz-Gönül kanadını tek başına folloş etti Hakan Balta. Ziegler gol dışında vasattı, yine diyorum bu ligin en iyi sol beki Hakan Balta'dır hele ki Ziegler'i gördükten sonra. Volkan adam değil ama çok iyi kaleci. Bugün çıktı kurtarılmayacak topları kurtardı, haftaya yenmeyecek goller yer. İşte bu yüzden Muslera>Volkan.

Galatasaray taraftarı muhteşem bir koreografi yaptı ama çok daha gaz verici şeyler yapılabilirdi. Umarız sene sonunda dalga geçilen bir koreografi olmaz. Ayrıca hiçbir olay çıkarmayarak yenildiği zaman da efendi gibi maç izleyebildiğini gösterdi cümle aleme. Ünal Aysal işte bundan bahsediyordu. Biz Kadıköy'de 6-0 yenildiğimiz maçta bile bu kadar olaysız maç izlememiştik. Ayrıca Volkan, Caner, Topuz, Cristian gibi pisliklerin tahriklerine de kapılmadı Galatasaray taraftarı. Evet çok net söylüyorum maç sonrası yaptıkları, maç içinde yaptıkları şerefsizliktir. Bizim topçular bunun 10'da 1'ini yapsaydı stadı başımıza yıkardı Fenerbahçe taraftarı. Biz bir şey yapmadık Beşiktaş taraftarı sahaya girdi ve savunuldu. Dünkü işeme hareketini Kadıköy'de Melo yapsın, bakalım ne oluyor. Bu hareketleri savunan varsa onun da götüne koyayım! Kadıköy'de şampiyon olursak sahada sevinebilir miyiz? Sizce buna izin verirler mi? Eğer çıkıp bunu dillendirmezlerse bizim yönetime de yazıklar olsun. Bizi sahada yendiler eyvallah ama bu çirkeflik, şerefsizlik yapmalarını haklı mı kılıyor? Gökhan Gönül denen malak bile koreografiye laf atıyor. Sen kimsin ulan! Bir takım bu kadar mı pislik olur arkadaş ya. Caner Fener'e transfer olduğunda "Fenerliyim." demişti. Haklıymış, bu kadar karaktersiz bir adamın başka takımlı olması beklenemez.

Fenerbahçe'yi tebrik etmiyorum. Tebrik edilecek bir şey yapmadılar. Bu takım şampiyondur arkadaş. Süper Final denen sikimsonik icatla şampiyonluğu kaybedecek değiliz. Bu takım ligde 9 puan taktı en yakın rakibine. Ama ben takımıma güveniyorum, Kadıköy'de koyacaz ve şampiyon olacaz!

Şunu yazmazsam olmaz. Bu takımın bu seneki en iyi oyuncusu Hakan Balta'dır. Hala Hakan'a sallayan varsa otursun bi çay içsin. Bir sol bek daha ne yapabilir? Ha derseniz ki ortaları yerini bulmuyor. Ben de derim ki bulsaydı Barcelona'da sol bek olarak Adriano değil Hakan Balta olurdu.

1 yorum:

muhtar bizim mahalle dedi ki...

Bloglar Listesi üyesi olduğunuz için, Blog Rehber tanıtım sayfanızı hazırladık.
Lütfen bir göz atarak; a) değişiklik isteklerinizi b) bulunduğu kategorisi yanlış ise c) olması gereken başka kategoriler var ise c) mevcut kategoriler uymuyor ise önerdiğiniz kategori adını bildirmeniz halinde talepleriniz yerine getirilecektir.

Ayrıca:

Bloglar Listesinde yer alan isimlerin bazıları, Blog Star Seçmelerinde önerilen blogların isimleri olduğundan ve listeye otomatik alındıklarından dolayı, şu soruyu da sormak gereği duyuyoruz:
Listeden ve/ya tanıtım sayfalarından kaldırılma talebiniz var ise onu da bildirin lütfen.

Tanıtım sayfanıza girmek için:
link: http://blogmuhtar.tk/ veya http://mahallemizinsakinleri.blogspot.com/
burada SPOR BLOGLARI sekmesine geçerseniz burada Futbol Blogları listesinde blog adınız bulacaksınız.
Onaylarınızdan sonra, bu tanıtım sayfaları, ulaşım kolaylığı için, Bloglar listesine bağlanacaktır.

Bu noktadan sonra kategorileri tekrar değiştirmek zor olacağından özellikle kategorileriniz konusunda bize bilgi vermenizi rica ederiz. Tekrarlıyorum: Eğer mevcut kategorilerden başka bir kategori olması gerekiryorsa bunu da bildirin yeni bir kategori açalım.
Sayfa içeriğini, arzu ettiğiniz her zaman güncelleyebilir ve değiştirebilirsiniz..

Şimdiden teşekkürler

Related Posts with Thumbnails