Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19 Şubat 2010 Cuma

Tur Türkiye'de!


Dün gece 2 maç seyrettim ve 10 dakikasında bile keyif almadım.Çok keyifli 180 dakika beklerken sıkıntı ve stresten başka bir şey geçmedi elimize.Neyse ki Keita,Arda,Alex,Eden Hazard ve Kun biraz kıpırdadı,1-2 iyi hareket yaptı da ara ara keyiflendik.

Maç başlarken genel olarak Galatasaraylılar da bir korku vardı.5'lik olacaz diyen bile gördüm yaw!Galatasaray bu,Avrupa'da farklı oynar kardeşim.Zaten Flores de bizden tırsmış olacak ki sol beke Ufalujsi'yi yerleştirip daha ofansif bir bek olan Antonio Lopez'i yanına oturtmuştu.Keita'dan korkmuştu ama Keita ilk yarı bu korkunun gereksiz olduğunu gösteren bir oyun oynadı.Caner ve Sarp dün Galatasaray adına sahanın en kötüleriydi.Servet Mehmet Topal'ın yardımları olmasaydı komik hallere düşebilirdi.Dos Santos kötü bile değildi,topla alakadar olmadı pek.Arda,Keita,Neill,Uğur ve Leo Franco çok iyiydi.Franco herkesi şaşırttı ama ben maç öncesi söylemiştim,kendini kanıtlaması gerekiyordu ve bunu bilerek oynadı.Yine de frikikte neden baraj yaptırmadığını sorsun biri mümkünse.Reyes ve Simao topun başında,İlker Yasin bile iyi vururlar diyor neden Arda ve Elano durur ki sadece barajda.Biz PES oynarken bile kısa oyuncunun üzerinden vururuz ki kaleci topu geç görür hamle yapana kadar gol olur!Aynı şeyi dün Reyes yaptı ve biz de yedik maalesef.

Rijkaard maça harika hazırlanmış fakat Sarp yerine Barış oynasaydı daha iyi olurdu kanımca.Sarp dünkü maçın ağırlığını kaldıramadı bence.Özellikle yediğimiz golden hemen sonra kaçırdığı gol kaçırılmaz.Gol kaçar ama o şekilde kaçmaz,komik!Caner'e kaptırdığı top için değil ama sonrasında yaptığı faul için kızılabilir.Hatayı yaptın hadi,hatayı hatayla telafi etmeye çalışmak komik.Adamlar daha 3 gün önce müthiş bir frikik golü atmışlar,izlemedin mi be Caner!Top ölü noktaya gidiyor bırak alsın Reyes ne yapacak orda 3'e 1...

İlk yarının sonunda beraberlik gelebilirdi ama Asenjo'nun kaleye girmesi lazımmış gol için.De Gea formunun zirvesindeydi neyse ki Asenjo girdi ve komik bir gol yedi.Keita o golü haketmişti.Son söz Elano'ya.Muhteşem oynadı yine.Bu adam tam lider ve Arda'yla iyi anlaşmaya başladılar.Arda Elano'nun liderliğini kabul edip sadece skora odaklanırsa muhteşem işler yapar bu takım!

2.maçta 20 dakika oynayan bir Baros bitirir Atletico'yu.Ama deplasmanda daha tehlikeli Atletico Madrid unutmamak lazım.Orta sahayı güçlü tutup,Santos'la kontraya çıkmak lazım.Barış-Topal-Elano orta sahası çok daha etkili olur,Sarp'ın dinlendirilmesi iyi olur.

Fenerbahçe muhteşem oynamadı ama akıllı oynadı.Yenen salak golden sonra Vederson'un Corinthians'lı Carlos'a selam veren golü ile beraberlik sağlandı.Dakika 35'ti heralde Alex topu kaptı Guiza'ya al at dedi,Guiza yok abi yazık adamlara diye salakça harcadı pozisyonu.Zaten devre sonuna kadar tartıştılar bu pozisyonu ikisi,Alex sağlam fırça kaydı Guiza'ya.

Fenerbahçe'de Santos,Emre ve Alex kimseyi beğenmedim.Özellikle Cristian ve Bilica berbattı.Bu mudur Türkiye'de oynayan en iyi önlibero!Bu mudur en iyi 2 savunma oyuncusundan biri!Volkan Demirel yine sıfır konsantrasyonla kaleye geçmişti.Bıyık bıraktığından beri komik hatalar yapıyor,Aziz Başkan bıyıklarını kestirir heralde :)

2.maçta Gervinho 11'de başlar,dikkat etmek lazım.Lugano sakatsa oynatıp risk almamak lazım.Bi değişiklik hakkı boşa kullanıldı,gerçi Daum pek kullanmıyor değişiklik haklarını.Lille'deki şişman orta saha oyuncusunu beğendim,güreşçiye benziyor ama çok hırslı.Emre ile mücadelelerini çok beğendim!
Hem Galatasaray hem Fenerbahçe turu geçecek bence.Her 2 skor da çok iyi.Deniz'in hatasıyla yenen 2.gol olmasa daha rahat olurduk Fenerbahçe için.Şanssızlıktır o Deniz'e çok yüklenmemek lazım,bu kadar nadir oynayan adam ne yapsa normal karşılarım.

Önce Ertem Şener denen gereksiz,sonra Erman Toroğlu-İlker Yasin...Hayattan soğuttular beni!İlk maçta Fenerbahçe'yi tutuyordum ama Ertem Şener o kadar bariz şeyleri es geçiyor ki insana Lille daha sempatik geliyor.Vederson tekme atmış,adam yerde.Kendi kendine düştü diyor,şaka mı bu ya!Ulan görmesem belki inanırım ama ben de izliyorum o maçı yahu!Söve söve bi hal oldum...İlker Yasin denen spiker kılıklı.Assunçao'ya Perea,Perea'ya Assunçao deyip durdu...Jurado'yu kaç defa izledin de çok etkili silah diyorsun.Atletico çok gol kaçırdı diyorsun,eee Galatasaray'ı yerin dibine sokunca mutlu mu oluyorsun!Ben de aynı maçı izliyorum lan!Erman Toroğlu ayrı bi alem.Her boku biliyorsun anladık da sana ne kimin kaç para aldığından!Keita'ya sallaya sallaya gol attırdınız,ne kadar sallarsan salla İlker Yasin seni bilen biliyor!Dos Santos'a sallayın,devir sizin devriniz sabaha kadar sallayın!

Extensor güzel bi yazı yazmış ;

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails