Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17 Şubat 2010 Çarşamba

Teşekkürler Mahmut Özgener!


Guus Hiddink Türkiye A Milli Takımı'nın başında.İnsan duydukça inanası gelmiyor.Trapattoni bile benim için fazlaca iyiydi ama bu mükemmel yahu.Milli Takımlar uzmanıdır kendisi açık ara. Güney Kore'ye Dünya Kupası'nda yarı final oynatan adam şu potansiyelle neler yapmaz!Açıkçası Mahmut Özgener ve ekibini eleştirenlerin başında biz geliyorduk.Dünya çapında bir yabancı hoca getirileceğini söyledikleri anda kimse inanmadı,ben de dahil.Haldun Üstünel'i kullandılar mı yoksa kendi kendilerine mi başardılar bu işi bilmiyorum ama muhteşem iş yaptılar...Tebrikler Mahmut Özgener,tebrikler Lütfi Arıboğan.Yardımcı olarak Oğuz Çetin'i kim seçmiş bilmiyorum ama ben Abdullah Avcı'yı tercih ederdim.Hiddink yeter de artar bile ;)


Şimdiden Hıncal Uluç ve türevlerinin eleştirilerini düşünerek söylemeliyim ki nasıl ki Galatasaraylılar olarak Rijkaard'a sabır gösterilmesini istiyor ve bunu yapıyorsak Türkiye Milli Takımı'nda da Hiddink'e sabır göstermeliyiz.

Roman Abramovich'in elinde tutamadığı adamı getirdik yahu daha ne olsun!


Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails