Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26 Şubat 2010 Cuma

Rijkaard Türkleşmiştir!


Dün gece Galatasaray-Atletico Madrid maçı öncesi çok umutluydum.Savunma yaparak maçı alamayacağımızın farkında olduğum için bir son dakika golüyle tur istiyordum.Olmadı,bi şekilde olamadı ama asıl mesele o değil bence.

Frank Rijkaard geldiğinde bizim topçuları kendine benzetecek,kendi felsefesini yerleştirecek diye seviniyordum.Hatta Sabri'deki mental gelişmeyi görünce umudum kat be kat artmıştı.Ama dün gece farkettim ki o bizi kendine benzeteceğine gittikçe bize benziyor!Tamam hakem maç içinde takdir haklarını rakip lehine kullanmış,maçı koparacağın yerde penaltını vermeyerek hakkını yemiş ama sen Frank Rijkaard'sın.Sen de bunları yaparsan oyuncuları kim sakinleştirecek!Ne farkın kaldı Fatih Terim'den?Caner Erkin ilk sarı kartı görmüş uyarsana kenardan,çeksene kulağını.Maç sonrası açıklamalar daha da bize benziyor.Hakem maçı katletmiş,hakem turu rakibe vermiş.Yalan kardeşim.Ben de izledim maçı.Hakem artniyetli olsa Uğur'u atardı,Servet'i Agüero'ya attığı tekme sonrası atardı.Reyes'in penaltısını verirdi.Evet evet Reyes'e yapılan hareket penaltı,ama Flores hariç kimse söylemedi bunu!Caner'in penaltısından önce Reyes'in penaltısı var,onu verse hakem ne diyebilirsin?

Ve Adnan Polat.Öyle saçma açıklamalar yapıyor ki bazen yaptığı bütün iyi işleri siliyor.Dün hakemin turu kendilerinden alıp rakibe verdiğini söyledi.Caner'in penaltısı verilseydi Reyes'e yapılan penaltıyı konuşacak mıydı Polat?Bugün açıklamış FIFA ve UEFA'ya şikayet edecekmiş hakemleri,hakkını arayacakmış!TFF ile kavgalı olmak yetmedi,bir de FIFA ve UEFA'yı alacaz karşımıza!Zaten geçen sene saçma sapan hakem diyerek erkenden havlu attınız şampiyonluğa,bu sene de Avrupadaki hakemlerle uğraşıp 3 kulvarda kupa hayalini koca bir sıfır(0) ile bitireceksiniz yine.Seneye dünya çapında hangi yıldızları getireceksiniz Sn.Polat???


Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails