Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25 Mart 2010 Perşembe

Adam Gibi Adam!!

Spor camiasından bir kayıba uzun süredir böylesine üzüldüğümü hatırlamıyorum. Birçok Galatasaraylı gibi başkanlığı çok hoşuma gitmezdi ama her zaman kulüp başkanı olarak adını alnım ak söyledim. Belki başarılı değildi; ama dürüstlüğüyle, duruşuyla, felsefesiyle o mevkiye çok yakışıyordu. Süleyman Seba'yla birlikte taraflı tarafsız tüm sporseverlerin kalbinde taht kurmuş başka bir başkan görmedim ben..

Ve hak ettiği gibi uğurlandı Özhan Başkan.. Galatasaraylı futbolcular bir yana, Beşiktaşlı futbolcuların da saygı duruşuyla, Fenerbahçe kulübünün bayrakları yarıya indirmesiyle uğurlandı Özhan Başkan. En önemlisi benim gibi bir odunu bile duygulandıran, Manisaspor maçında 20000 Fenerbahçeli'nin gerçekten yürekten geldiğini hissettiren alkışlarıyla uğurlandı Özhan Başkan!!!

Özhan Canaydın belirlediği yüksek hedeflere ulaşamadı belki ama çok iş yaptı, çok şey öğretti futbolseverlere. Ezeli rakibi tebrik edebilme erdemini öğretti; çok yakın arkadaşını kulübe yakışmayan yazılar yazmayı alışkanlık haline getirdi diye kongre üyeliğinden çıkartabilmeyi(hıncal uluç), ama dışarıda arkadaşlığını devam ettirebilme erdemini öğretti..

Geride çok büyük bir boşluk bıraktı Özhan Başkan.. Onun temizliğini, onun adamlığını, onun kararlılığını gösterecek bir veliaht bırakmadan aramızdan ayrıldı. Her zaman iyi anılarla hatırlayacağız kendisini..

Mekanın cennet olsun Özhan Başkan..

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails