Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27 Mart 2010 Cumartesi

Dünya Derbisi


Saha dışında her yerde dünya derbisi olan büyük derbimiz yarın oynanacak.Çoğumuzu heyecan sardı şimdiden iddialara girildi.Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım klasik oyununu oynadı yine,çıktı federasyona salladı falan.Geçen sene Adnan Polat'ın düştüğü hataya o düştü bu sefer diye de yorumlanabilir ama öncelikle sonucu görmek lazım!Galatasaray'ın başını yemişti hakemler Adnan Polat'ın konuşmaları sonrası bakalım Aziz Yıldırım'a güçleri yetecek mi?

Maçtan futbol adına hiçbir beklentim olmadığını söylemem lazım öncelikle.Uzun süredir çok güzel bir Galatasaray-Fenerbahçe maçı izlemedim yarın da güzel bir maç olacağını düşünmüyorum!Özhan Canaydın'ın ölümü maçın gerginliğini biraz azaltabilir diyordum ki Bursaspor'un yenilmesiyle maçın önemi arttı,dolayısıyla gerginliği de! ultrAslan'ın resmi sitesi sağduyu mesajı verirken ve sadece takımını desteklerken (ki çok beğendiğim bir grup değildir) Fenerbahçeli taraftarların en favori sitelerinden biri olan antu gerginliği arttırıcı hareketlerine devam ediyor.Yarın olası olaylarda yine Galatasaray taraftarı suçlanacak ama tahrik eden unsurları da sonra değil şimdiden söylemek lazım.Antu sitesi yöneticileri gerginlikle,pislikle besleniyor maalesef güzellikler onların işine gelmiyor ve her ortamda ortamı gerip kendilerine rant sağlamayı düşünüyorlar.Kendileri sütten çıkmış ak kaşık da ötekiler tu kakaymış gibi davranıyorlar sonra da niye kendilerinden nefret edildiğini merak ediyorlar!Geri kalan takımlar Fenerbahçe'yi kıskandığından değil sizin gibi taraftarları olduğu için nefret ediyor Antu yöneticileri ve üyeleri!

Neyse uzatmayalım.Güzel bir maç olur umarım,olaysız gürültüsüz kavgasız.Ben yanılmaya razıyım.Ayrıca Fenerbahçe'nin galip geleceğini düşünüyorum umarım bu konuda da yanılırım :)

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails