Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30 Nisan 2010 Cuma

Avrupa Ligi Finalistleri



Avrupa Ligi'nde rövanş maçları dün gece oynandı.İlk maçlardan sonra yazdığım sonuçlar birebir gerçekleşti.Atletico Madrid dün ilk defa hakem faktörü olmadan,herhangi bir şans golü atmadan istediği sonucu aldı ama yine yenemedi.5 beraberlik,2 galibiyet,1 mağlubiyetle finale yükseldiler.Bu cümle bile yeterli Atletico'nun şansını anlatmak için.Daha doğrusu Atletico her zaman haddini bilerek oynadı,ilk maçın skoruna göre rövanşta oynadı ve hiçbir maça yenerim diye çıkmadı.

Galatasaray'ı eledi diye tüm Türk halkı elenmelerini istiyor ama Atletico doludizgin ilerliyor.Dün Xabi Alonso'nun yerine alan Aquilani'nin golüyle önceki maçla aynı skor yakalandı.Uzatmaya giden maçta Benayoun'un attığı golle L'Pool'un finale çıkacağını düşünüyorduk ama Reyes'in muhteşem pasında Forlan golü attı ve Anfield Road'u sessizliğe boğdu.Bu arada ben nasıl sevinmişsem önümdeki çayı falan devirdim.

Glen Johnsson-Reyes eşleşmesi maç boyunca sık sık karşımıza çıktı.Bir tanesi hariç hepsinde Glen kazandı ama Reyes en önemli pozisyondan galip çıktı ve turu getirdi takımına.Atletico Madrid bile gol lazım olduğunda Jurado,Salvio gibi oyuncuları oyuna alma lüksüne sahipken L'Pool'un oyuna El Zhar,Degen gibi oyuncuları alıyor.Benitez eğer takımda kalacaksa 3-4 tane direkt 11'e girecek transfer yaptırması lazım.

İlk maçlar sonunda Atletico-Fulham finali beklediğimi söylemiştim burdan sonra Fulham da kazanırsa,Atletico da kazanırsa üzülmem.Atleticosever değil de futbolsever olarak Fulham'ın kazanmasını istiyorum.

Öncelikle Cüneyt Çakır'ı kutlayarak başlamalıyız olaya.Muhteşem bir maç yönetti yine.Annemizin liginde her maçı katleden adam Edirne'den çıkınca birdenbire Collina'ya dönüşüyor!Umarım başarısı daim olur,nice Dünya Kupaları görsün.

Mladen Petric'in golünü bulun,izleyin.Muhteşem bir frikik.Zaten bu adamın saf yetenek olduğunu biliyordum ama kendine bakmıyor,baksa Real Madrid'de oynar!

65.dakikaya kadar baktım livescore'dan sonucuna maçın sonra Hamburg nasıl olsa tur atladı diye düşünürken Liverpool-Atletico maçının spikerinin Fulham demesiyle şok oldum ama ilk defa yapmıyor bunu Fulham sene başından beri bizi şok ediyor.

Zoltan Gera golcü oldu çıktı yaw :) Roy Hodgson gerçekten yüzüne bakılmayan topçulardan birer yıldız yarattı.

Çok güzel bir final maçı olacağını düşünüyorum,bol gollü olur umarım ama gol olmasa da mücadeleye doyacaz.

Flores Sanchez'e inanmayanların başında ben vardım ama gerçekten hem Kral Kupasında hem Avrupa Ligi'nde final oynatarak bizleri şok etti,utandırdı.Roy Hodgson-Flores Sanchez kapışmasını merakla bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails