Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22 Mayıs 2010 Cumartesi

Sahadaki BİZ ; Daddy Cool

27 Nisan'da yazmıştım bu yazıyı ama gün tekrar yayınlama günüdür diye düşünüyorum.Daddy Cool!!!



Seni çok seviyoruz Harry Kewell.
Hava limanına ilk adım attığın gün kameramanın birisi Kewell diye bağırdı. Bir muhabir sana mikrofonu uzatmıştı…
Sen elindeki sarı kırmızı atkın ile ; şampiyon Galatasaray demiştin…
Bir şeyler söylemeye çalışıyordun…
Anlamıyorduk seni , ama aramızda görmek ağlatıyordu bizi …
Sevinçten çılgına dönmüştük …

İlk kapıdan çıkınca taraftarlarımızı gördün …
Haldun Üstünel'e ; onlarla kucaklaşabilir miyim? diye sordun …

Biliyormusun , biz yüzlerce kez oraya gittik ! ama herkes bizden kaçtı …
Sen bizle kucaklaşmak istedin …
Yürürken bir çocuğa elindeki atkıyı verdin .
Çocuk ; Kewell diye bağırıyor , sen (şampiyon , şampiyon CİMBOM ), diye cevap veriyordun …

İlk röpörtajında , hiçbir zaman söylemeyeceğin sandığın şözleri dile getirdiğini söyledin ;
BEN , BİR AİLEM DAHA VAR OLDUĞUNU BİLMİYORDUM …

Seni okadar çok sevdik ki …
Bakma Galatasaray önemli dediğimize , seni boşladığımıza …
Şimdi herkes ağlıyor …
Yalan söylüyor , Kewell gitsin diye …
Herkes içini çeke çeke gizli gizli ağlıyor !
Ben ağlamadım diyor …

Hani bir gol atmıştın ya ,

Tam iğne deliğinden vurmuştun …

O topu sadece kendin izlemiştin …

Sonra gidip sarılmıştın takım arkadaşlarına , ve koşarken elinle Bülent kaptanımızı göstermiştin …

İşte biz onu unutamıyoruz Kewell …

Sen gülünce daha çok sevinen biz ,
Gol atınca bize koşan seni ,
Unutamıyoruz …

Biz ağlıyoruz Kewell …
Kimseye söyleme ,
Biz ağlıyoruz …

Yazar : Fatih CAN


Fatih Can böyle yazmış yazısında.Çevremde az kişi var Kewell'ın gitmesini isteyen ama 1 kişiden bile duyunca insan kafayı yiyor.Harry Kewell lan bu!Hamburg maçında 10 kişi kalınca stopere ben geçerim diye el kaldıran adam.Bir sonraki maç Semih Kaya tecrübesiz,hata yaparsa biter diye stoper oynamayı kabul eden adam!Harry Kewell ya.Gülüşüyle,sevinişiyle,sinirlenmesiyle sahadaki ruhumuz bu adam.Hagi'den sonra gelen en içten,en adam gibi adam.

Harry Kewell isterse yatarak kazansın parasını ama "from Galatasaray" desin.Tribünde oturup gülsün,çekirdek çitlesin.Senede 2 maça çıksa,onu 2 maç parçalıyla görelim yeter.Galatasaray Kulübü ticarethane değil,biz de müşteri değiliz.O yüzden yatarak para kazandığını konuşup eleştirmek bize düşmez,Daddy Cool'un parasına karşılık ben her sene aldığım 1 forma yerine 2 forma almaya razıyım.Benim gibi binlerce Galatasaray taraftarı bulunur.Haldun Üstünel de içimizden biri olduğu için devre arasında Kewell yerine Nonda'yı gönderdi.O da biliyor bizim sahadaki ruhumuzun Kewell olduğunu,Baros olduğunu,Arda olduğunu...

Üstteki resimde Kewell'ın söylediği laf yeter ömür boyu onu sevmemiz için.Bu sözü söyleyen adamın meşhur Kop tribünün takımı L'Pool olduğunu unutmayalım mümkünse :)

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails