Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31 Mayıs 2010 Pazartesi

Kurşun Adres Mi Soruyor?


Dün gece saat 1 gibi çarşıda yemek yerken şiddetli patlama sesleri duyduk,üst taraftaki maden ocağında dinamit patlatıyorlar sandık ama maalesef yanıldık.

Daha sonra kulaktan kulağa yayıldı Modern Evler'deki birliğe saldırmışlar diye,inanamadık tabi.Sonuçta İskenderun merkezde böyle bir şey olabileceği kimsenin aklına gelmezdi.Daha sonra aileden,eş dosttan gelen aramalara cevap verdik sırayla hepimizin cevapları benzerdi "yok abla biz evdeyiz,ne işimiz var bu saatte dışarda.Siz bizi merak etmeyin,iyiyiz."

İçki de içmemiştik hakkaten o saatte niye dışarı çıktık,nerden esti çıkıp yemek yemek,eve söylerdik halbuki her zaman.Yemek yediğimiz yerin sahibi "içerde yeyin gençler,Allah korusun her şey olur." dedi ki haklıydı,biz de düşünmüştük.Sigaralar söndürüldü içeri geçildi,televizyondan takip ediyorduk artık şehit haberlerini.İlk duyduğumuzda 4 ölü,12 yaralıydı ne yazık ki sabah 7 ölü,9 yaralı olmuştu.Kolu kopan bir askerin acil girişinde çekilen videosu yayınlanıyordu facebook'ta ve altında üstünde görülen gülme efektleri mide bulandırıyordu.Sahi yorum yazıp insanlarla bir şeyler paylaşmayı anladım da şehit haberini beğenen malaklara ne demeli?!

Sabah da İsrail'in saldırısını öğrendim.İnsanlığımdan bir kez daha utandım.Tabi ki üzüldüm Filistinlilere ulaşamayan yardım için,yardım etmek isterken ölenler için.Ama ne yazık ki takkeli,türbanlı insanların İsrail'i protesto için Taksim'e çıktığını duyunca ve orda şehitlerimizin adı bile geçmeyince onlara lanet okudum.Filistinliye de üzül,Afgan'a da üzül ama Türk'e de üzül be adam!Orda ölen müslüman da benim şehit kardeşim gavur mu???

Ve son olarak zamanında bir şehit babası aynı zamanda Şehit Aileleri Yardımlaşma Derneği Başkanı Hamit Köse,Yaşar Büyükanıt Paşa'ya sormuştu ;

-"Komutanım, biz şehit aileleri olarak bir şeyi öğrenmeyi çok istiyoruz: Bir bürokratın, bir siyasetçinin, bir işadamının, hatta bir generalin şehit düşen oğlu var mı?"

"Yok" demiş Büyükanıt Paşa...

Köse:

"Peki kurşun adres mi soruyor da hep fakir fukarayı buluyor?" diye üstelemiş.





Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails