Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19 Eylül 2010 Pazar

2008 Ayhan-2010 Ayhan


* Arda dün maça gitmeyeceğini söylemişti ama sürpriz yaparak takımı tribünden de olsa destekledi. Hala beklediğimiz, istediğimiz derecede kaptan olamadı ama uğraşıyor en azından. Kankası Serdar'la neden dip dibe oturmadılar merak ediyorum. Gönlümdeki kaptan hala Neill ama Arda'nın çabasını görmezden gelemem.

* Bülent Başgan'ın takımı olmasından mütevellit zor maç olacağını tahmin ediyordum ama zeminin bozukluğu tahmin ettiğimden daha zor geçmesine neden oldu. Zemin kötü değil, en hafif tabirle berbattı.

* Serkan Kurtuluş Ali Turan'dan sonra ilaç gibi geldi. Sakatlığından sonra dahi oyuna Ali'nin girmemesi çok mutlu etti beni. Çok iyiydi Serkan, Sabri'ye alternatif olabileceğini gösterdi.

* Insua çok iyi geldi. Hem hücuma dengeli çıkıyor, hem savunmayı sağlam yapıyor. Bugün gördüğü sarı kart çok akıllıcaydı, böyle akıllı topçu görmeyi özlemiştim.

*Neill her zaman iyi, Servet topsuz iyi ama topu ayağına almasın lütfen!

* Bülent Uygun'u yenmeyi özlemişiz :)



*Spikerin sürekli Ayhan-Sarp ikilisini övmesi ve onlar olmasaydı Galatasaray puan alamazdı demesi futbol cehaletidir. Hadi Ayhan yırtınıyor da Sarp ne yaptı be kardeşim! Neyin peşindesiniz anlamadım ki!

*Mustafa Sarp yine takımın en kötüsüydü. 90 dakika boyunca sahada kalıp nasıl sadece 6-7 defa görünür bir insan. Spiker ara ara kendisine ilan-ı aşk etmese oynamadığını düşünecektim.

*Ayhan'ın golü attığı pozisyon öncesindeki hareketlerine kaç kişi sövdü? Ben söverken gol geldi aptal bir sevinç yaşadım :) Hakkaten Ayhan şu topu alıp dönmeyi kimden öğrendi?

*65'e kadar çok umutluydum, 65'te 1-0 biter ama kim alır bilmem dedim. Ayhan golü attıktan sonra öyle biteceğini tahmin ettim zira bu sahada 2 gol olmayacağı belliydi.

*Ayhan Akman da bizim gibi Bülent Uygun'u sevmiyor galiba. 2008'de  3-5'lik maçta da sol ayağıyla yazmıştı hem de çok şukela bir goldü. Bugün de Bülent Başgan'ın takımını yaktı, sağolsun.


* Harry Kewell... Bu "adam" her maç forması için kavga ediyor ve hep tek başına kalıyor! Tamam bugün Orhan Ak'a attığı fırçaya üzüldüm, zira Orhan'ı hala çok severim. Fakat bu adam kavga ederken niye hep yalnız? Sadece o değil, hangi yabancı olursa olsun yalnız. Şuraya gelmesi gereken ilk adam Ayhan. Kim koşuyor? Pino. En sonunda da Sarp geldi.

*Sarp demişken. Pino'ya ettiği küfürü ben de ettim ama kendisinden ricamız "delikanlıysa" Ayhan, Arda, Servet hatta Aydın'a etsin aynı küfürü!

*Kewell ve Baros savaştı, bu sahada bu kadar az yardımla bu kadar oluyor. Misimoviç pek gözükmedi, zira topu bir türlü aktaramadılar ona. Zemin bozuk ve uyum süreci diyelim, inanıyoruz.

* Ufuk sakatlanınca çok korktum! Aykut da çok korktu, sanki hiç istemiyor gibiydi. Kulübede rahatım yeaaa der gibiydi gözleri.

*Pino... Sana çok sövdüm bugün ama umuyorum ilerde pas vereceğin yerleri öğrenip faydalı olursun. Pino çıksın, Aydın girsin demekten dilimde tüy bitmişti de neyse ki sonlara doğru iyi oynadın.

*Cana... Lütfen Sayın Rijkaard, Neeskens Dayı... Lütfen artık Cana oynasın, Cana can katsın (çok kötü espri.)

*Melih Gümüşbıçak Kewell'la ne alıp veremediğin var?

-Melih Gümüşbıçak ve Melih Şendil az konuşun da maçı anlatın lütfen!

Son 3 maçta 9 puan almak güzel oldu. Sivasspor'a verilen ziyadesiyle gereksiz bir 3 puan var ki bir daha ilk 10'daki takımlardan 3 puan alamaz Sivasspor. Yarın derbi var, 2 takımın kapışmasını cebimizde 3 puanla izlemek güzel ve rahat olacak, yeyin birbirinizi :D

1 yorum:

Burak Kereci dedi ki...

Spikerler maçı anlatmak yerine yorum yaptılar dakikalarca.Ve dediğin gibi Antep maçı için AYhan ve Sarp ikilisini övdüler.Ligtv'nin bunlara çeki düzen vermesi lazım.

Arda'nın bir an önce dönmesi lazım,bu şekilde Kewell veya Pino'dan birisi rotasyona girecek ve Cana'ya oynama şansı doğacak. Artık M.Sarp'tan kurtulmamız lazım.Ben hayatımda bu kadar boş koşu yapan,koşması gereken yerde yürüyen,pas alması gereken yerde eli belinde bekleyen adam görmedim.

Son olarak futbol çok ilginç.Maçın en kötülerinden Ayhan bir golle kendini kurtardı.

Related Posts with Thumbnails