Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25 Nisan 2011 Pazartesi

Galatasaray 2010-11 Bölüm 3: Hakemler


Pek de başarılı olamayan futbol takımının kaç maç hakemler tarafından doğrandığını açıkçası hatırlamıyorum bu sezon. Ligin ilk haftasından beri sistematik bir şekilde takım hakemler tarafından da sabote ediliyor futbolcular ve yönetim bize yetmiyormuşçasına. Sadece hatırladığım hataları yazsam 10-15 puan farkedecek bu rezil futbola rağmen.

Açıkçası bu da yeni bir sorun değil. Yıllarca Aziz Yıldırım'ın etkisini gördük ama bize de ucundan birşeyler koklatıyordu MHK ve Oğuz Sarvan. Ancak Adnan Polat yönetimi geldiğinden beri camianın hakemler konusunda hiç yaptırımı kalmadı.
Sezon boyunca kollanan Fenerbahçe ilk defa Hüseyin Göçek sayesinde puan kaybetmeye yakın bir görüntü verince bütün Fenerbahçe yönetimi terör estirdi bir hafta boyunca. Bir allahın kulu çıkıp da diyemedi Lugano'ya ceza yok mu diye. Ya da olaylar sonucu saha kapanmayacak mı diye.

Aslında tam olarak toparlayamadım zira sonraki konulardan biri de yönetim olacak ve bu konular bana göre yönetim zaafiyetine giriyor.

P.S: Fotoğraftaki arkadaş hayatım boyunca gördüğüm en rezil hakem performansını Skibbe dönemindeki FB-GS maçında göstermiştir.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails