Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16 Eylül 2012 Pazar

Hakan Balta


Takımda sevmediğim kimse yok ama her maç Hakan Balta bir olumlu hareket yapsın, bir çalım atsın, bir orta yapsın diye bekliyorum. Belki de önyargılı taraftarlarımızın da kendisini benim kadar benimsemesini istediğimden, bilemiyorum.

Rijkaard dönemi haricinde bariz kötü diyebileceğimiz, bu adamın bu takımda ne işi var diyebileceğimiz bir dönemi yok. O sezon hakikaten berbattı, ben de çok sövdüm ama hiçbir zaman sabotajcılarla bir tutmadım kendisini, tutamam da. Bir dönem resmen adamı Servet Çetin kadar karaktersiz, Ferhat Öztorun kadar yetersiz olmakla suçladılar. Millet yıllarca İbrahim Üzülmezlere, Ümit Özatlara Roberto Carlos muamelesi yaparken biz onların çok daha iyisine Orhan Ak muamelesi yaptık.

Galatasaray'da da Milli Takım'da da daha iyisi yok ve gelene kadar da Hakan Balta'ya gözümüz gibi bakmalıyız. Fatih Hoca kaptanlığı da vererek ona ne kadar güvendiğini gösteriyor, ben de Fatih Hocama güveniyorum. Hatta I love you hocam :)

Taraftar olarak Hakan Balta'ya artık gereken değeri vermeliyiz, ona bizim için ne kadar değerli olduğunuzu göstermeli ve söylediklerimiz için özür dilemeliyiz!

Allah sakatlık belası vermesin!

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails