Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19 Ekim 2012 Cuma

I love you Hocam!


Geçen senenin yırtıcı, savaşan, her an gol atacakmış gibi oynayan takımı nerde hoca? Hamit mi bozdu takımı? Amrabat? Burak? Umut? Kim bozduysa kesip atalım takım kangren olmasın hocam. Puan kayıplarına ya da mağlubiyetlere üzülmüyorum da bu takım niye oynamıyor hocam? Sana kızamıyoruz da üzme bizi be hocam. Akhisar maçı itibariyle top oynamayı bıraktık be hocam. Rüya takım sandık kendimizi galiba. Manchester maçında ben de methiyeler düzdüm takıma da götlerinin kalkacağını bilmiyordum, kalksa da sen indirirsin diyordum. Takım formsuz ama sen de formsuzsun galiba hocam. Şaşırtamıyorsun artık ne bizi ne rakibi. Aydın'ın gireceği dakikaları herkes biliyor artık mesela. Ya da geriye düştüğümüzde ilk ne yapacağını. Biz senin şak diye Emre'yle Semih'i Fenerbahçe'ye karşı oynattığını biliriz hocam.

Hocam takım oynamıyor. Melo dedik, formsuz dedik ama tek dert Melo değil galiba. Amrabat diye bi adam aldırdın büyük paralara. Bi bildiği vardır hocanın dedik. Tutmadı hocam, bu adam top oynamaya gelmemiş. Emre Çolak geri gidiyor. Semih partnerim kim olacak diye düşünmekten maça çıkamıyor. Muslera bile geri gidiyor. Hamit'e bi şey demiyoruz artık ama güzel konuşuyor, zaten bi tek konuşuyor. Eboue? Berbat yeterince anlatan bir kelime galiba. Selçuk'u Avcı'nın bitirmesine nasıl izin verdin mesela?

Hocam biz sana güveniyoruz, bir tek sana. Üzme bizi artık. Bazen yapacak bir şey yok deriz ama senin yapacağın bir şeyler illa ki vardır hocam. I love you Hocam!

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails