Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 Eylül 2009 Pazar

Adebayor'un Maçı

Adebayor dün eski takımına karşı maça çıktı,bi şeyler yapmasını bekliyordum ama bu kadar abartacağını düşünmemiştim. Van Persie'nin yüzüne bilerek tekme attı fakat maçtan sonra istemdışı olduğunu söylemiş ki bana hiç inandırıcı gelmedi. Van Persie'yi karakter olarak hiç sevmem ama sakin duruşuna şaşırdım ve takdir ettim.
Adebayor'un 2. ve ilkinden daha ağır hareketi. Golü attıktan sonra 90 mt. depar atıp Arsenal taraftarının önünde yaşadı gol sevincini. Bu abartılı ve tahrik edici gol sevinci sarı kartla cezalandırıldı ama federasyonun en az 1 maç ceza vereceğini düşünüyorum ki bu durumda da ManU derbisinde oynayamayacak... Mark Hughes'un ceza vermesini bekliyorum Ade'ye,veremezse takım içinde otorite sağlaması zorlaşır...
Ayrıca Arsenal taraftarı ve Wenger'i sevmediğini sürekli söylüyordu Ade,ama bu biraz fazla olmadı mı???
Maçın sonucunu merak edenler için ;
M.City-4 (Almunia k.k-Bellamy-Ade-S.W.Philips)
Arsenal-2 (R.Van Persie-Rosicky)

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails