Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22 Eylül 2009 Salı

Ne İçtiysen Bana Da Ver!!!


"62. dakikada Ali Güneş sakatlandı, sayın hocamız İlker Meral uzun süre değişikliğe müsaade etmedi. Oradan gol yedik. Hocamız rakibe avantaj sağladı, bana göre centilmen bir tavır değildi. İlker arkadaşıma tavsiyem, biraz daha ortadan çalması. Daha cesaretli olup, pozisyonları yakından takip edebilirse bizi mutlu eder..."

Yılmaz VURAL

Yılmaz Hocam ne içtin sen?Maçta mıydın gerçekten? Küçüklerin savunucusu,büyüklerin düşmanı Erman Toroğlu bile "iyi ki Galatasaray kazandı,yoksa facia olurdu." derken sen ne konuşuyorsun anlamadım :) 2 defa atılması gerekiyordu o sakatlanan Ali Güneş'in,fazla bile oynadın 11 kişi!!! Bi de penaltı pozisyonu sorulunca "göremedim,hatırlayamadım." falan diyorsun,benim 80 yaşındaki ninem de aynı senin gibi,işine gelmeyeni duymaz,hatırlamaz :)

P.S : Şu fotoğrafı her gördüğümde rahmetli Kemal Sunal'ın Tosun Paşa filmindeki "Tutmayın küçük enişteyi." repliği geliyor aklıma :)

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails