Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21 Eylül 2009 Pazartesi

Time-Out #1


Yaklaşık bi haftadır gerek yoğun işlerim,gerekse bloggerla yaşadığım sorunlar sebebiyle mola vermiştim,geri geldim.Gündemde neler olmuş kısa kısa bakalım ;

*Galatasaray,Pana'yı Atina'da 1-3 gibi güzel bi skorla yendi ama pozisyon vermesi çok eleştiri aldı. Göbekte 2 stoperinden yoksun başladı maça,maç içinde kronik Emre Güngör sakatlığı gerçekleşti ve Balta stopere,Uğur Uçar solbeke devşirildi. Yani 4 stoperin 3'ü sakattı ve tek gerçek stoper Emre Aşık'tı. Buna rağmen pozisyon verdiği için suçlanan bi Galatasaray. Bana "güneş balçıkla sıvanmak isteniyor" gibi geliyor bu eleştiriler... Ayrıca 4-3-3 ama 4-2-1-2-1'in önlibero olan ikilisinde oynayan Topal-Sarp ikilisinin pas yapma kabiliyeti olmadığı için top orta sahadan çıkamıyor bir türlü, Ayhan veya belki artık kimsenin düşünmediği Linderoth geldiği zaman orası düzelecektir,savunma rahatlayacaktır. 1-3 güzel skor,grup liderliği için dev adım.

*Fenerbahçe 3 pozisyon verdiği maçta 1-2 kaybetti maçı Kadıköy'de. Taraftar kahroldu ama Aziz Y. ve Daum'un pek umrunda olmamıştır. Zaten hedefleri lig değil miydi? Yönetim ve teknik kadro küçük düşünüyor,taraftarı da küçük düşünmeye mahkum bırakıyor. Umarım Avrupa'da 3-4 takımla adımızı duyuracağımız yıllar görürüz. Ayrıca F.Bahçe Bursa maçıyla sinyal verdi,yavaş yavaş formdan düşüyorlar. Twente ve İBB maçlarıyla fikrim doruğa çıktı,sadece yorgunluksa sorun olmaz ama başka nedenler varsa acilen çözülmeli...

*Beşiktaş'ta işler karışıyor. 6 maçta sadece 6 puan aldılar,taraftar Demirören'in kellesini almaya kararlı bu sefer...

*Trabzonspor'da işler yoluna giriyor mu,yalancı bahar mı?Galatasaray maçından önce bi şey söylemek zor ama Ferhat Öztorun'u 11'de görmek sevindiriyor beni. Ayrıca Gabric çok iyi transfer,tebrikler Sadri Şener.

*Antipatik takım Sivasspor 6 maçta 1 puanda kaldı. Kasımpaşa olmasa sonuncu olacaklar. Türbülent rahat uyuyor musun geceleri :)

*EPL,Serie A,La Liga,Bundesliga...Hepsi birbirinden keyifli gidiyor,maç izlemeye doyamıyorum. Avrupa maçları yazısını yarın yazacam,özetleri bi daha izleyeyim gözden kaçan ayrıntı olmasın.

*İddaa tahminlerinde tavan yaptım.Çok yüklü para kaldıramadım ama söylediğim her şey çıkıyor bu aralar,hayırlara vesile olur umarım,kuponlarımı arada paylaşabilirim burda.

*Barça-Atletico Madrid maçları keyif vermeye devam ediyor,yine 7 gol olmuş,son 2 maçta olduğu gibi. İbo yine atmış golünü...5-2...

*La Liga'daki takımım Atletico için çok üzülüyorum,transfer yapmamanın bedelini ödüyoruz galiba. Bi hoca değişikliği iyi olabilir ama öncelikle başkanın gitmesi lazım. Ya adam gibi transfer yapın ya Kun'u,Forlan'ı harcamayın,bırakın büyük takıma gitsinler!!!

*12 Dev Adam 5'te 5'le başladığı turnuvayı 4'te 4'lük yenilgi serisiyle bitirdi. Bu konuda uzun bi yazı düşünüyorum... Ayrıca bizim gruplarda yendiğimiz 2 takım final oynadı,İspanya Sırbistan'ı eze eze yenip şampiyon oldu. Gördük ki gruplarda alınan sonuçlara bakmak saçma,İspanya bi basketbol turnuvasında varsa ve ABD yoksa 1 numaralı favori İspanya'dır... MVP Gasol,sonuna kadar haketti. NBA finali oynadı,şampiyon oldu. Geldi kırık parmakla sonuna kadar oynadı ve İspanya'yı da şampiyon yaptı. Winnersın Gasol,ama adamlığın aynı şeyi söyleyemem...

*Bu saatte bu kadar yazdığıma ben bile şaşırdım,yarın tam gaz giriş yapıyorum bloga...

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails