Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24 Eylül 2009 Perşembe

Arda

Arda Turan yeni İstanbul Emniyet müdürü Hüseyin Çapkın'ı makamında ziyaret etmiş,çıkarken de basın mensuplarına "Hayırlı olsun demeye geldim." demiş.

Arda'yı çok severim.Hatta yakın çevreme sık sık "Çizgisini bozmazsa Galatasaray taraftarı için 2.Metin Oktay olabilir." derim. Fakat şu haber Arda'nın sempatisini en azından benim için zedeledi. Büyük Kaptan Bülent Korkmaz'ı da çok severdim fakat ne zamanki Gençlerbirliği yardımcı antrenörü iken Galatasaray'ı 2-1 yenip sahada sevinç çığlıkları attı, o gün benim için kulübe büyük emek vermiş büyük bi futbolcu olarak kaldı... Şimdi Arda'nın bu ziyaretine herkes farklı anlamlar yükleyebilir fakat bu benim yorumum ;

Niye,sen kimsin de yeni emniyet müdürüne hayırlı olsuna gidiyorsun? Bilmediğimiz bi işin,bi özelliğin mi var? Siyasi bi kimliğin mi var? Sorular çoğaltılabilir, ben Arda'ya yakıştıramadım... Sergen Yalçın'ın bu tür ilişkileri bilinir,o yapsa anlarım. Ya da herkesin bildiği bi Fatih Terim-Mehmet Ağar ilişkisi var,Fatih Hoca yapsa anlarım. Ama sen kimsin Arda Turan? 22 yaşında,taraflı tarafsız herkesin sevdiği,her annenin-babanın çocuğu gibi gördüğü,Türk futbolunun geleceğisin. Biz seni her fırsatta dile getirdiğin anne-baba sevgin için,mütevazılığın için,adamlığın için sevdik... Başka yönün varsa da en azından Arda Turan olana kadar bekle,çünkü sen daha Ardasın sadece...

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails