Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 Aralık 2009 Pazar

Atletico Geliyor!

Forvet hattında bu muhteşem ikili varken bu takım nasıl başarısız oluyor,akıl almaz!Şu ikisini al Barca'nın forvet hattına monte et,ne Ibra aratırlar ne Henry :)

Ama takım dün 17.sıradaydı Xerez maçına çıkarken... Efsane hoca Resino ile takım arasındaki sorunlar sene başında belli olmuştu ama başkan düzeleceğini düşünerek uzun süre sabretti ki bu süre zarfında ligin dibine demir attık. Şimdiki hocamız Flores'in çok büyük bi başarısı yok,hatta genel olarak başarısızlıklarıyla meşhur. Zaten Resino giderken yapılan ankette Fatih Hoca'nın bayağı gerisinde kalmıştı,taraftar da istemiyordu yani... Ama Flores'in düşük maliyeti ve "ne iş olsa yaparım abi" zihniyeti takımın başına geçmesini sağladı. Transfer yapmayan yönetimin bunu yapması şaşırtmadı beni. Gerçi en büyük transferimizin Heitinga'nın satılması olduğunu hâlâ ısrarla söylüyorum...

Flores geldiğinden beri forumlarda konuşulanlar olumsuzdu.Ben de arada sırada onlara katılıyordum ama beklememiz gerektiğini biliyorduk hepimiz. Dün ilk defa Atletico taraftarları umutlandı. Espanyol karşısındaki mükemmel oyun sonrası dün de Xerez deplasmanında baskılı oyun sonrası 0-2'lik galibiyet bizi umutlandırdı. İlk yarıda Forlan,ikinci yarıda Agüero attı gollerimizi ve tırmanışımız başlamıştır. Başkan'ın devre arası transfer sözü verdiği duyumunu aldım dün,iyi bir defans ve iyi ve gerçek bir orta saha oyuncusuyla ŞL'yi zorlamamız çok zor değil...

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails