Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19 Aralık 2009 Cumartesi

Beşiktaş-2 Bursaspor-3 /Hatalar Silsilesi

Maçı çok istememe rağmen izleyemedim. Sporx'in canlı anlatımından takip ediyordum,Beşiktaş 2-1 öne geçince Denizli, Uğur İnceman'ı alır orta sahayı tutup maçı alır diye düşünüyordum. Ferrari sakatlanınca planlar değişebilir,İbrahim Kaş girer diyordum ki Yusuf'un girdiğini okudum. Ferrari Türkiye'nin üstünde bir stoper. Yerine giren Yusuf dünkü yağmur-çamur sahada asla oynayamayacak bir oyuncu. Yani bu kırmızı kart görmeden takımı eksik bırakmaktır kanımca. Tabata bile girse Yusuf'tan daha etkili olurdu,sonuçta fizik gücü olarak Yusuf'un üzerinde bi oyuncu. Yusuf'un girmesi affedilemez bir hataydı, en azından Bursaspor affetmez diye düşündüm ki affetmedi de. Rakip Sivasspor,Ankaragücü ayarında bir takım olsa Beşiktaş maçı kazanırdı ama Bursaspor,Kayseri,Gençlerbirliği ayarında takımlar affetmez.

Özetlerden izlediğim kadarıyla Bursaspor'da ilk yarı Hüseyin çok iyi oynamış. 2.yarıda da Ergic. Beşiktaş'ta Ertuğrul'un Volkan Şen-Turgay değişikliği sebebiyle İbrahim Üzülmez çok etkili olmuş. Ömer-Sercan değişikliği belki işe yaradı ama papaz her zaman pilav yemez,çok dahiyane bir fikir değil yani bu. Ertuğrul özellikle Volkan'ı çıkararak hata yapmıştı ama Denizli'nin daha büyük hatası sayesinde maçı aldı.

Kayserispor'un kesin alır diye düşündüğüm ve düşünülen maçta Antalyaspor'a yenilmesiyle Galatasaray ve Fenerbahçe için lider bitirme şansı doğdu. Fakat Gençlerbirliği de Trabzonspor da çok zor maçlar! Galatasaray ASY'de oynaması sebebiyle biraz daha şanslı lider bitirme konusunda!

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails