Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18 Aralık 2009 Cuma

Yok Artık Lebron James!


Hürriyet gazetesi büyük bir habere imza atmış... Daum mu dalga geçiyor yoksa muhabirlerin kafaları mı güzel bilmiyorum ama Fotospor aynı haberi yapınca bu kadar garipsememiştim. Velhasıl Daum'un açıklamaları bu şekildeymiş.

"Farklı bir 11 gördük. Zaten herkesin görevini en iyi şekilde yapacağına emindik. Uğur güzel bir golle döndü özgüvenini geri kazandı. Uğur’un attığı gol mükemmeldi ve 0 riskliydi. Santos’un birçok iyi pozisyonu vardı. İyi hareketler yaptı, bazı pozisyonları gerekmeyen şeyleri yaptı ama ilerdeki maçlarda düzeltecek biliyoruz. Genel olarak güzel ve düzgün oynadı. Ofansta rakibin kalesine yakın yaparsa güzel bunlar lazım defansta görmek istemiyoruz tehlikelidir. Son sözler daha konuşulmadı takım olarak yarın uğurlayacağız bu kalitede Türkiye’de en iyi futbolcu vedalaşmasını gördüğünüzde üzüntü veriyor. benim umduğum maalesef olmadı. Benim istediğim onunla şampiyon olduktan sonra uğurlamaktı ama olmadı. Cristiano Ronaldo’yu transfer edeceğiz."

http://www.hurriyet.com.tr/spor/futbol/13236865.asp

P.S: Haberi ekşisözlükte gördüm. Foto da oradan aparmadır.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails