Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 Ocak 2010 Cuma

Çok Şükür Gökhan!

Gökhan Ünal Galatasaray mı,Fenerbahçe mi yoksa Trabzonspor'da bir şans daha mı derken Fenerbahçe ile anlaştı. Çok şükür diyorum çünkü bıkmıştım her gün Gökhan haberi okumaktan. 3,5 milyon euro+Burak Yılmaz deniyor şu an ama Burak gelmek istemezse başka bi oyuncu isteyebilir Trabzonspor. Çok kişinin aksine iyi transfer olduğunu düşünüyorum ben. Galatasaray sistemine daha uygun bir oyuncu ama Alex'le de iyi anlaşır kanımca. Araya çok iyi kaçıyor,duvar görevi görebiliyor ayrıca son vuruşu da Guiza'ya nazaran daha iyi.

Fenerbahçe tek forvet oynamasına rağmen şu an elinde 11 oynayabilecek 3 forvet oldu. Bu da demek oluyor ki Guiza-Semih-Gökhan üçlüsünden biri yedek kalacak,çünkü başka mevkide oynama özelliği yok hiçbirinin.

Bu transferden her iki takım da karlı çıkmıştır. Galatasaray bu parayı vermezdi Trabzonspor ve takasta da kullanacağı Burak kalitesinde oyuncu yok. Fenerbahçe'nin işi biraz daha riskli ama Gökhan'ın faydalı olacağını hatta Daum adaletli olursa 11'e yerleşeceğini düşünüyorum.

Her iki takıma da hayırlı olsun oyuncuları.Fenerbahçe'nin 2 transfere daha ihtiyacı var,özellikle sol tarafa bir oyuncu şart bence.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails