Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 Nisan 2010 Pazartesi

ölüm varmış korku varmış...


Ultraslan ilk yarıdaki Fenerbahçe mağlubiyetinden sonraki maç olan Sivasspor maçından sonra bu sezon takımı ikinci defa protesto etti... Aslında içerdeki Fener maçınını da sayarsak bu üç oldu. Maç başlamadan önce ultraslanın internet sitesindeki çağrıyı görünce yapılmaması gerektiğini düşünmemiştim. Zira sadece ilk beş dakika tepki gösterip ardından takımı destekleyeceklerdi diye tahmin ediyordum. Fakat onlar bu işi abartıp taraftarlığın birinci kuralı olan kötü gün dostu olmanın zerre yakınından geçmeden takımı sabote ettiler. Bugün stadta bırakın Arda'yı, Baros'u bile ıslıklayanlar vardı ruhsuz olduğu düşündükleri için. Arkadaş senin görevin takımı desteklemek. Yapmayacaksan orada işin yok. Bunu aklına sok. Ayrıca Baros da benim izlediğim takıma en bağlı insan. Bülent Korkmaz'da bile görmedim ben böyle hırsı. Nereden buluyorsun bu yüzsüzlük yapma hakkını kendinde.
Neymiş efendim alemci futbolcu istemiyorlarmış. Lan elin Ronaldo'su İtalyalarda iki tane travestiyle yakalanıyor adamlar hiç birşey demiyor. Çünkü biliyorlar ki maç başlayınca sahada takımı temsil eden adam o olacak. Düşün dur şimdi onlar mı gerizekalı yoksa sen mi... Sen sene başından beri takımı iteklemek yerine köstek oluyorsun. Hiç kimse sana bas git tribünden demediyse gelip de oraya sıç da demedi. Şunun şurasında ligin bitmesine beş hafta kalmış edebinle destekle takımını. Yok, takım başarılı olamadıysa da görevimi yapmadım demezsin de vicdanın rahat olur.
Ayrıca numaralıdakileri de kutluyorum bu çapulculara uymadıkları için. Umarım gerçek taraftar hangisi görmüştür herkes.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails