Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16 Nisan 2010 Cuma

Sikildiniz mi?


Tam da Fenerbahçe maçının öncesinde Yıldırım Demirören'e saçma sapan bir nedenle on beş gün hak mahrumiyeti verilmesi garip değil mi?

Diyorlar ki Mahmut Özgener'e SMS çekmiş Demirören. Mesaj bu: "Baskan herhalde sizin ekibe kufr etmrk lazmmiski hakemler ftbolla hentbolu karstrmasnlar ve bn l kizil oldugu surece bndan sonra karsndayim saygilar". Şimdi diyorlar ki "bn" sözcüğü "ben" anlamında değil "ibne" anlamında kullanılmıştır. Hayatımda bu kadar gerizekalıca bir şey duymadım. Ülen hadi diyelim ki "ibne" demiş. Bunun cezası sadece 15 gün mü???

Başlık yanlış anlaşılmasın, benim canım sıkıldı bu duruma da size de sorayım dedim. Konuyla alakalı olsun diye SMS diliyle yazdım başlığı sadece mesele bu, yoksa ne ima edicem canım...

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails