Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24 Haziran 2010 Perşembe

Özil ve Boateng Kardeşler

Benim ve Hikmet'in favorileri 2.turda eşleşti ve birisi erkenden gidecek.Bizim blog için erken final bu maç.Gerçekten çok erken karşılaştılar,ben çeyrek finalde bekliyordum İngiltere'yi ama ite kaka 2. oldukları için erkenden karşılaştık.Turnuvanın başından beri diyorum Almanya şu ana kadar en iyi oyunu oynuyor.Gana'ya karşı biraz arkada boşluk verdik ama pozisyonlarımız eşit yine de.Mesut ilk yarıda yakaladığı pozisyonu gole çevirse maç orda biterdi,gol geciktikçe direnci arttı Gana'nın.Ama yine de Avusturalya'dan da Sırbistan'dan da daha çok haketmişlerdi 2.turu,Gana Afrika'dan 2.tura yükselen tek takım oldu ve şu an tüm kıtanın desteklediği takım olarak ABD'yi elemeleri bekleniyor.

Löw sonunda solbekte Badstuber yerine Boateng'i kullandı ve Podolski'yi yalnız bırakmamış oldu.Podolski acilen bir gol atmalı,kafası hala Sırbistan maçında ama İngiltere maçında ona çok ihtiyacı var bu takımın.Daha sonra Almanya-İngiltere eşleşmesiyle ilgili bir yazı yazacam.Takımın en iyisi yine Bastian Schweinsteiger'di.Avusturalya maçında Mesut ve Bastian,diğer maçlarda ise açık ara Bastian sahanın en iyisiydi.Sakatlığı varmış ve pazar günü oynamama ihtimali varmış Bastian'ın,umuyorum bir an önce iyileşir çünkü bu takım ilerleyecekse Bastiansız bu çok zor.

Mesut muhteşem bir gol attı ama oyunda çok gözükmedi.Yine de dünyanın gözü üzerinde ve değeri gittikçe artıyor.Werder Bremen onu elinde tutamaz artık.Bir Türk olarak Mesut'la gurur duyuyorum umarım daha da iyi yerlerde görürüz onu.Niye bizi seçmedi diye hayıflanmak boşa artık,bizi seçen Nuri,Yıldıray gibi oyuncuların halini görüyoruz maalesef.


Dün Dünya Kupası tarihinde bir ilke şahit olduk.İlk defa iki öz kardeş ayrı takımlarda karşı karşıya geldi.Portsmouth'lu Prince Boateng Gana milli takımıyla,Hamburg'tan M.City'ye transfer olan Jerome Boateng ise Alman milli takımıyla sahadaydı ve kazanan büyük kardeş Jerome oldu.Prince Boateng'e Almanya'yı destekleyen biri olarak kızgınım,tam olarak şu anda yani İngiltere'yle oynayacağımız maç öncesi Ballack'a ihtiyacımız var ve kendisi Ballack'ı sakatlayan adam.İstemeyerek olsa bir şey demem ama bilerek sakatladığını düşünüyorum.

Gana'da Ayew'i ilk maçtan beri çok beğeniyorum.Çok genç bir kadrosu var Gana'nın ve kalecileri hariç her mevkide çok kaliteli oyuncuları var.Öyle ki Sulley Muntari gibi Inter'de oynayan bir oyuncu yedek kalıyor.Hepsi iyi oyuncular ama Ayew'e dikkat diyorum ben,çok iyi yerlerde görebiliriz ilerde.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails