Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 Ağustos 2011 Çarşamba

Adamın Hası Javi Poves!


24 yaşındasınız, milyonlarca genç sizin yerinizde olmak istiyor ve çoğunun hayal edemeyeceği parayı kazanıyorsunuz ama mutsuzsunuz. Çünkü bir şeylerin farkındasınız! Bu dünyanın pisliğinin farkındasınız. Sporting Gijon'lu Javi Poves böyle bir adam işte.

Modern futbolun çok fazla paraya dayandığını ve kirlendiğini söylüyor ve futbolu bırakıyor. Kamp dönemlerinde Marx'ın "Das Kapital"'ını, Hitler'in "Kavgam"ını okuyor! Futbolu bırakırken alması gereken maaşı ve kulübün hediyesi olan otomobili de reddediyor!

Sözlerinden anlayacağımız üzere yolu Türkiye'nin salaş otellerinden birinden de geçmiş.

Şike, tehdit, mafya vs. derken iyice futboldan nefret ettiğimiz ortamda yüzümüzü gülümsettiğin için teşekkürler Poves!

Poves'den İnciler ;

"800 dolar yerine 1000 dolar kazansanız ne olur? Bu kadar acı çeken insan olduğunu bilmiyor gibi mi yapacağız?"

"Ben küçükken sevdiğim için futbol oynardım ancak şimdi görüyorum ki futbolda her şey para olmuş ve çürümüş. Bunu görmezden gelemezdim."

"Yapmamız gereken tek şey bankalara gidip hepsini yakmak ve kafalarını kesmek."

"Asıl problem insanların sağda mı yoksa solda mı durdukları. Ben hiçbiri değilim. Ben her şeye karşı biriyim."

"Dünya neyin ne olduğunu biliyor. Afrika'ya, Ortadoğu'ya gidin. Bunun için çok paraya da ihtiyacınız yok. Örneğin ben Türkiye'de bile 3 avroya bir otelde kalmıştım."


Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails