Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 Ağustos 2011 Salı

Arda ve Lincoln


Evet Lincoln'u özledim. Herkes Arda'dan bahsederken ben Arda'nın bize kaybettirdiği yıldızları düşündüm. Fotoğraf çok şey anlatıyor aslında. Cassio de Souza Soares Lincoln. Galatasaray'a yalnız geldi, yalnızdı ve yalnız gitti. Onu yalnız bırakanlar şimdi bizi de yalnız bırakıyorlar. Az önce GS TV'de denk geldim Lincoln'e. Çok özlemişim lan! Öyle böyle değil hem de içime oturdu resmen. Taraftarı selamlıyordu yine attığı bir gol sonrası. Lincoln'den lafı Arda'ya bağlayacam ama inanın kızmıyorum Arda'ya, belki ben de yabancıları dışlardım onun gibi. Sonuçta abilerinden böyle gördü ve abileri onun idolüydü maalesef.

Arda'nın gidişiyle ilgili daha ayrıntılı bir şeyler yazacam ama daha sakin düşünerek yazmak lazım. Uzun süredir gitsin diyordum, hatta bugün de gitsin dedim ilk duyduğumda ama hakikaten gitti. Ağlamadım, Ergün'ün, Bülent Korkmaz'ın gidişi kadar koymadı ama ne bileyim lan üzüldüm işte.

Aceto demişti orda bi fotoğraf çektir gülerken, mutluyum yaz arkasına bize gönder Arda. Çok mutlu, çok başarılı ol oralarda!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

lincoln u kaybettiğimiz ki kadar üzülmedim arda ya çünkü bizi temsil edecek orda inş başaralı olursun...

Related Posts with Thumbnails