Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 Ağustos 2009 Cuma

Bilica,Ali Bilgin,Volkan,Andre Santos

Aynı saatte Galatasaray maçı olduğu için Fenerbahçe maçını izleyemedim ama okuduğum ve özetlerde gördüğüm kadarıyla yenilen gol yine bir Volkan-defans anlaşmazlığındanmış... 2 sene önce Edu ile anlaşamadı Volkan Nonda araya girdi,şampiyonluk gitti... Bu sene Fransa maçında Deli İbo'yla anlaşamadı,penaltı oldu... Şimdi de Ali Bilgin son kurban... Neyse ki kaybedilen bi şey yok!
Fabio Bilica'yı Sivas'ta çok beğeniyordum ama asla Galatasaray'da görmek istemezdim... Büyük takımda,kontratak yiyen takımda iş yapması çok zor... Bugün Abraham'ı bile -ki kendisi Honved'de oynuyor- durduramadı,kırmızı kartı gördü... Transfer şart oldu oraya... Allah korusun kurada Genoa'yı çekerlerse Bekir-Önder ne kadar durdurur tartışılır!

Şu maçta gördüğü gereksiz kırmızı kart Bilica'yı formadan edebilir,Daum'un ne kadar takıntılı olduğunu hepimiz biliyoruz!


Andre Santos golünü atmış yine... Takıma ısınıyor yavaş yavaş... Elano ve Vassell'den sonra Keita ile beraber yılın en önemli 3. transferi benim için... Merakla bekliyorum performansını...

Neyse 2 takımımız da turu geçti... Türkiye'de değil ama Avrupa'da bu sene gerçekten başarılı olmasını diliyorum Fenerbahçe'nin... Aynı şekilde Trabzonspor... Fakat Sivas için daha doğrusu çakma Mourinho için aynı duyguları paylaşmıyorum! Umarım Werder Bremen'le eşleşirler bu sefer!

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails