Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 Ağustos 2009 Pazar

Tomas Geri Döndü


Stjepan Tomas 2 yıl aradan sonra Türkiye'ye döndü... 33 yaşında ve Gençlerbirliği ile 2 yıllık sözleşme imzalamış... Ben pek beğenmezdim,sürekli kademesini boşaltırdı ama beğeneni çoktu ve gariptir her gittiği takımda yanında oynadığı kişiyle çok iyi anlaştı... Fenerbahçe'de Luciano-Tomas ikilisini çok sevdi taraftar, Galatasaray'da Song-Tomas ikilisini... Hep o 2'linin içindeydi yani... Ve her gittiği takımda başarılı oldu...2005'te Fener'le şampiyon oldu,formayı yere attı bir Adanaspor maçında... Daum gözünün yaşına bakmadı... Galatasaray'a geldi,o mucizevi şampiyonlukta payı vardı... Şortunu çıkardı kutlamalar sırasında, Deli Hasanımızla sarılmalarını,donuyla ordan oraya koşturmasını unutmadım! Rubin Kazan'a gitti Gökdeniz ve Hasan Kabze'yle(özlemişiz) şampiyonluk gördü orda... Ve çok sevdiği Türkiye'ye döndü... Galatasaray maçlarına geliyordu ara sıra,Fener'de de oynadım ama Galatasaray'ı çok sevdim diyordu... E adam haksız değil,bir tarafta Fener'de Brezilyalı değilsen sevilmezsin,sevilmezsen sevmezsin!


Aldığı parada indirim yapmadığı için gönderildi,aynı Song gibi... Şimdi yerlerinde Gökhan Zan'ı görünce insan bi tuhaf oluyor... Gittiği her takımda şampiyonluk yaşıyor Tomas ama bu seferki takımı G.Birliği...olur mu?yok canım daha neler :)

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails