Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 Ekim 2009 Pazar

Bir Veda Havası

"Çarşamba akşamı Bursalı futbolseverlerle birlikte tüm Türk futbolseverlere veda edeceğim. Bursa'daki Ermenistan maçı benim için bir veda maçı olacak. Mahmut Özgener ve federasyondan yetkililer görevimi bırakmamam için bana telkinde bulundular ancak benim kararım kesindir. Başarısız olduk ve bunun tek sorumlusu vardır o da benim. Hiçbir zaman başkalarını suçlamadım, hele futbolcularımı asla. Takımı yüzüstü bırakmamak için çarşamba günü oynanacak olan Ermenistan maçının ardından görevi bırakıyorum. Görevimi bıraktıktan sonra Türk futbolunu çok yakından ilgilendiren çok net ve çok çarpıcı bilgiler vereceğim bir basın toplantısı düzenleyeceğim. Ama bu basın toplantısını, maçlar bitip olaylar durulduktan sonra, gelecek haftasonuna doğru yapacağım"

FATİH TERİM

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails