Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 Ekim 2009 Salı

Büyük Habercilik (!)

Dünkü Fanatik Gazetesinde bir haber vardı. Okudum,döndüm bi daha okudum. Arkadaşıma sordum, "ben mi yanlış görüyorum,yoksa cidden bu haberi yapmışlar mı?"

Aslında haber değeri çok yüksek ama köşede ufak bi haber,çok dikkat çekmez. Alparslan Erdem'in büyük bir düşüş yaşadığı,Caner'in transferi sonrası kadroya bile giremediği yazıyordu. Yani Fanatik'te yazabilen bi gazeteci (!)arkadaşımız bu işle o kadar ilgili ki(!) Alparslan'ın 1 yıllığına Kayserispor'dan kiralandığından haberi yok!

Futbolumuz gelişmiyor diye ağlıyoruz ama neremiz doğru ki futbolumuz doğru olsun!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

şefim o kiralık işi yattı herhalde ben GSTV de maç otobüsünde falan görüyorum hep herhalde göndermediler resmi sitede ismide var bidaha bakıver istersen

Related Posts with Thumbnails