Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 Aralık 2009 Perşembe

Ron Artest ve Hennessy

Los Angeles Lakers'ın bu seneki bombası Ron Artest yine ilginç açıklamalarda bulunmuş. Chicago Bulls'ta oynarken devre aralarında Hennessy (konyak markası) içtiğini söyleyen Artest buna neden olarak da Bulls'un o dönemde aldığı kötü sonuçları göstermiş.

Artest'ten inciler ;

* Ben Wallace ile yeniden kavga etmeye hazırım. 10-15 maç ceza alacağımı bilsem de bunu yaparım.(altta resmi var,ayrıca videosu Youtube'da mevcut.)

* 2009 Batı Konferansı finallerinde hakem Joey Crawford bana "Kim takar Houston Rockets'ı!?. Kobe Bryant sahada." dedi.

* Bütün kariyerimi Indiana'da geçirebilirdim. Ama ben kötü bir takım arkadaşıydım ve gönderilmeliydim bu yüzden takasımı istedim.

* Profesyonel boksör olmaya hazırlanıyorum. İki yıldır idman yapıyorum. Dört yıl sonra ilk boks maçımı yapmak istiyorum.



Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails