Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 Şubat 2010 Çarşamba

Morgan De Sanctis


Morgan De Sanctis buradan giderken bize çok az güzel anı bırakmıştı.Ben çok beğenenlerden değildim Sanctis'i fakat Leo adını duyduğumdan beri diyorum De Sanctis Simoviçse,Leo Franco Hayrettin'dir. Düşünüyorum da çok kötü maçı da yoktu Sanctis'in,önündeki 4'lü o kadar sık değişti ki arada biz bile karıştırıyorduk. Sanctis'in ipini çeken maç Hamburg maçıydı. Guerrero'dan yediği 2 kötü gol zaten az olan kredisini bitirdi.


Şimdi o Sanctis İtalya Ligi'nde Napoli formasıyla fırtınalar estiriyor.En iyi transfer seçilmiş,değer olarak da Gianluigi Buffon'u geçmiş.23 milyon euro değer biçilmiş Morgan'a ki sene başında Napoli'ye 1,5 milyon euroya transfer olmuştu.İtalyan gazetelerine bakılırsa son zamanlarda formsuz olan Buffon'dan formayı kapması an meselesiymiş de ben Buffon'u sene başından beri izliyorum o defansa rağmen adam gol yemiyor,deli gibi savaşıyor.Ama bu gönül ister De Sanctis'i Dünya Kupası'nda izlemeyi :)

1 yorum:

LiOneL dedi ki...

Sanctis için güzel duygu olsa gerek dünyanın en iyi kalecilerinden biriyle kıyaslanmak.. yalnız kesinlikle buffonun eline su bile dökemez.. ama buffondan formayı kaparsa buna en çok üzülenlerden biri olurum bir buffon hayranı olarak.. buffon benim 1 numaram.. italya bazında değil dünya bazında..

Related Posts with Thumbnails