Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 Nisan 2010 Cumartesi

Kaleci Oyuna 7 Dakika Geç Başlamış!

33. haftaya girilirken Tottenham'ın iki puan gerisinde beşinci sırada bulunan Manchester City, Tottenham'ın Darren Bent'in gazabına uğramasının ardından nasıl hırs yaptıysa Burnley'e 7 dakikada 3 tane gol attı. 5-0 biten ilk yarının ardından ikinci yarıda oyunu rölantiye alan Mancini'nin ekibi karşılaşmayı 6-1 kazanarak dördüncülüğe yükseldi.
Tottenham'a daha çok sempatim olmasına karşın nedense seneye Manchester City'i şampiyonlar liginde görmek istiyorum. Belki de şl gazıyla yapacakları transferleri düşünmek heyecanlandırıyordur beni..

Diğer taraftan premier lige sansasyonel bir giriş yapıp evinde oynadığı ilk altı maçtan beş galibiyetle ayrılan Burnley takımı sonraki 22 karşılaşmada sadece bir tane galibiyet elde edebildi. Matematiksel olarak ciddi anlamda kümede kalma şansları olmasına karşın ben pek mümkün görmüyorum. Sene başında Portsmouth'un küme düşeceğini söylemiştik, Burnley de ikinci takım oldu gibi..

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails