Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 Haziran 2010 Pazar

İngiltere - ABD: 1-1


Evet ABD'nin süpriz yapma ihtimali aklımın bir köşesinde hep vardı ama duygusal olarak İngiltere'nin kazanacağını düşünüyordum ve hatta emindim. Nitekim 4.dakikada Gerrard'ın golü gelince tamam artık bizimkiler geriye yaslanır 1-0'a yatar, belki kontradan bir gol daha buluruz diye düşündüm. Ama o da ne? Allah'ım ne kadar kötü kanatlar bunlar. Göbeğin kalitesiyle kanatların kalitesizliği arasında uçurum var. Lampard-Gerrard-Terry-King dörtlüsü topu kazanıyor, Milner ve Lennon denen basiretsizler bir güzel eziyor. Rooney'i bir defa bile topla buluşturamaz mı insan? Milner'in yerine giren Wright Phillips de sırıttı, yetersiz kaldı. İlk defa Capello'ya kızdım, "Bir Walcott oynamaz mıydı yani bu takımda :)"

Yine de o gerizekalı gol olmasa İngililtere kazanacak ve Capello'nun her zamanki at-yat taktiği işe yaramış olacaktı. Tamam Green çok iyi kaleci değil belki ama Hamidouvari gol yiyecek kaleci de değil hani, basireti bağlanmış bu İngilizler'in ben bunu anladım. Bu sefer de olmazsa İngiltere bir daha dünya kupasına falan katılmasın arkadaş!

ABD de İngiltere ile birlikte gruptan çıkacak takım olduğunu gösterdi. Uzun süredir süregelen yükselişlerini ilk maçta ispatladılar. Favorim Onyewu da müthiş maç çıkardı. Street Fighter'daki Zangief'e benzetiyorum bu adamı, var mı benden başka benzeten?

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails