Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19 Haziran 2010 Cumartesi

Maradona ve Onur Ünlü

TRT'de bir fragman dönüyor.Ünlülere soruyorlar işte "favori takımınız?","biz olsak ne olurdu?" falan filan.Yönetmen Onur Ünlü'ye soruyorlar favorisini,duraksamadan "Arjantin." diyor Onur abimiz.

-Neden Arjantin?
-E Maradona var.
-Neden Maradona?
-Çünkü bir yerde Maradona varsa,Maradona tutulur.

Futbola bu kadar romantik bakmayı çoktan unuttuk heralde biz.Ben bir Galatasaray taraftarı olarak Hagi gittiğinden beri futbolu sadece kazanmak için izliyordum ta ki Kewell gelene kadar.Kewell geldiğinden beri şurda bi yerde otursun,biz de onun takımımızda olduğunu bilelim dedim her zaman.Sahadayken yaptığı en büyük hatada bile ona kızamıyor,güldüğünde gülüyordum.Sonra "Kewell gitsinciler" çıktı,"Yaşlı ve sakat" diyenler çıktı.

Bunları gördükten sonra Onur Ünlü'nün cevabı hayatımda daha önemli bir hale geldi.Almanya favorim,çok istiyorum şampiyon olmasını o genç adamların ama eğer Onur Ünlü mutlu olacaksa Arjantin şampiyon olsun.Futbola bu kadar romantik,bu kadar güzel bakan adamın üzülmesini istemem hele ki 1986'da ne kadar üzüldüğünü bildikten sonra.

Onur Ünlü'nün Maradona ile ilgili güzel yazısını okuyun mutlaka.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails