Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 Ekim 2010 Pazartesi

Sir,Rambo Yusuf ve Mehmet Çimen


Taraftar aleyhinize tezahürat yapıyorsa bunu çok dert etmemek gerekir. Ama taraftar yönetim aleyhine tezahürat yapıyorsa bavulunuzu toplama zamanı gelmiştir.

                                                                                                  Sir Bobby Robson





Rambo lakaplı Yusuf Altıntaş Kocaelispor'da oynuyordu. Bir gazetecinin nasıl meşhur oldunuz sorusuna şu cevabı vermişti :

-Oynamadığım bir maçta şöhret oldum. Sakat olduğum için Türkiye-İngiltere maçına çağırılmamıştım. Maçı 8-0 kaybetmiştik. Gazeteler ertesi gün Yusuf oynasa bu kadar fark yemezdik, diye yazdılar. Ben de oynamadan şöhret olarak Galatasaray'a transfer oldum.


Erzurumspor ve Sivasspor'da futbol da oynayan Prof. Mehmet Çimen'in futbol adlı kitabından iki alıntı yazdım. Kitabı temin etmeye çalışıyorum şu an. Çok eğlenceli ve öğretici olduğuna inanıyorum. Hocamın eline sağlık futbola antrenörlük, yöneticilik, başkanlık ve futbolculuk yaparak katkıda bulunmuştu şimdi de bu kitabı yazarak genç nesile bilgilerini aktarıyor.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails