Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 Ocak 2012 Çarşamba

Doludizgin!

Play-off boktan bir sistem kabul ediyorum lakin ligin arasının bu kadar kısalması da bir o kadar güzel. Panpa Mali Aydınlar her şeyi sıçıp sıvıyor da lig arasının 45 gün olmaması güzel oldu.

Galatasaray uzun yıllar sonra herkesin doğru tahmin ettiği kadroyla sahaya çıkmaya başladı. Kadroda istikrar sonuçlara da yansıyor. Kaleci de biliniyor maçtan önce ileri uç oyuncuları da. Uzun zamandır 2 sürpriz bile yapmadı bize Fatih Hoca ki 96-2000'i anımsatan bir olay bu. O zamanlar bile ara sıra Arifli ara sıra Arifsiz çıkarak şaşırtırdı bizi.

Maçtan çok Emre Çolak konuşulacaktır ki hakkıdır da. Ben hiç ısınamadım Emre'ye, hatta her zaman da söyledim bu çocuktan bi şey olmaz diye. Çünkü 2 yıldır bu çocuk 50 kiloydu. Bacakları da kuş bacağı kadardı ki hala çok güçlü değil. Yaptığı ortalar, kullandığı kornerler zorlasa bile ön direği geçmiyor. Dün ilk golde top ayağındayken hissettim gol olacağını. O da hissetmiş olmalı ki denedi şansını. Güzel gol oldu, özgüveni yerine geldi. Altyapıdan oyuncu çıkmasını isterim ama Emre'ye ben hala güvenmiyorum. Dün Visca'ya yaptığı hareket de kendisi hakkındaki olumsuz düşüncelerimi pekiştirdi. Daha cin olmadan adam çarpmaya çalışıyor. Keşke hakem atsaydı da görseydi artistlik yapmak neye mal oluyormuş. Tahrik yok bi şey yok be kardeşim. Aynısı sana yapılsa hoşuna gider mi? İşte bu yüzden Semih'e güvendiğimiz, Semih'i istediğimiz kadar seni istemiyoruz. Bize birilerini çağrıştırıyorsun maalesef çocuk!

İlk golü erken bulunca 4 atarız dedim ama gol yiyeceğimizi tahmin edememiştim. Orta sahada Melo yerine Engin'in oynaması işleri zorlaştırdı. Zira Melo topları adrese teslim yolluyordu ve biz hızlı çıkmış oluyorduk. Engin topları sürerek arkadaşlarına götürmeye çalışınca her pozisyonda rakip yerinde oluyordu. Engin çok sevdiğimiz bir oyuncu lakin ona ayrı bir top vermek gerekiyor galiba. Yine de Engin candır, delidir doludur ama candır.

Muslera'ya, Ujfa'ya falan denecek bir şey yok. Her zamanki gibi işlerini en iyi şekilde yapıyorlar. Elmander dün kötüydü, daha kötüsü isteksizdi. Zaten hoca da onu farkedip bu sefer Baros'u değil, onu aldı oyundan. Selçuk muhteşem, iyi ki var. Eboue için söylenecek bir şey yok. Ben adamın geldiğinden beri bire birde geçildiğini görmedim. Geçilmişse Q7'ye geçilmiştir belki. Riera için de söylenecek bir şey yok. Heinz'den hatta Carrusca'dan daha kötü bir oyuncu. İsteksiz, yeteneksiz, vasıfsız bir adam. Rotasyona Mertan girsin Riera'dan daha kötü olmaz.

İBB iyi bir takım aslında. Doka, Webo, Visca ve Holmen kalbur üstü yabancılar. Doka ve Holmen her takımda oynar açıkçası bu ligde. Webo da o yaşına rağmen Semih'e attığı çalımla ders verdi resmen. Kırmızı kartı tartışanlar olacaktır. Webo'nunki de Doka'nın Engin'e yaptığı hareket de kırmızı kart. Bizim Kazım da Kamil Zayette'ye çok sert girdi. Atmak isterse hakem atardı.

Güzel bir maçtı. Galatasaray atmaya devam ediyor. Ama bu görüntü kimseyi yanıltmasın transfer şart...

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails