Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30 Ağustos 2009 Pazar

Milano Derbisi ve Bavyeralılar

Yıllar sonra bir Milano derbisini izleyememek garip gerçekten... Milan'ı çok severdim fakat Silvio'nun aptal transfer stratejisi,Curva'nın Maldini'ye yaptığı protesto ve Fatih Terim'e yapılan komplolar sonrası soğudum takımdan,Gattuso ve Pirlo da giderse Milan çok kişinin gözünde bitecek kanımca... Mourinho sonunda takımda eksik kalan son yeri,yani orta sahada yaratıcı oyuncu eksikliğini de kapattı... Wesley Sneijder İnter için aranan kandı,puzzle tamamlandı bence... Şimdi helva yapamazsa Mourinho'nun aşçılığından şüphe edilebilir artık...
Neyse maçı izleyemedim,Ahmet Çakar tabiriyle İnter,Milan'a tecavüz etmiş...

Goller : 31.Motta,36.Milito(pen),45.Maicon,57.Stankovic

Kurt Mourinho daha baştan el hareketiyle 1-0 öne geçmiş bile... Bunu gören Milan'lı oyuncu Leonardo yanda yırtınsa sallar mı???

Takımda ruhu olan tek adam...Zaten tecavüze başkaldırmış,kırmızıyı görmüş... Güzel insansın Sicilyalı!!!
Merak etmeme rağmen izleyemedim bu maçı... Kanatlarında Ribery-Robben olan bir takım çok can yakar... Robben'in iyi başlaması sevindirici,fakat Hamit'in dakikaları azalır mı diye düşünüyorum.Louis Van Gaal vatandaşının şovuna en çok sevinen kişidir heralde...Wolfsburg'un gol atamaması hem garip,hem sevindirici... Beşiktaş'ın bir şansı olabilir mi acaba???

Goller : 27.Gomez,68. ve 80.Robben

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails